Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Перспективи і проблеми проведення маркетингових досліджень в Україні
 
Names Бойко, Р.В.
Вознюк, Ю.А.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract В статті розглянуто основні проблеми розвитку маркетингових досліджень в Україні. На основі експертної оцінки розвитку ринку маркетингових досліджень та аналізу УАМ, запропоновано три варіанти розвитку маркетингових досліджень
на ринку України в умовах кризи.
Genre Стаття
Topic маркетингові дослідження
Identifier Бойко, Р.В. Перспективи і проблеми проведення маркетингових досліджень в Україні [Текст] / Р. В. Бойко, Ю. А. Вознюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 4, т. 1. – С. 189-192.