Запис Детальніше

Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємства
 
Creator Зарівняк, І. І.
 
Description Охарактеризована маркетингова діяльність як об’єкт ризику. Розкривається сутність поняття “управління ризиком” і місце його в маркетинговій діяльності підприємства. Пропонується модель управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємства. The marketing activity is characterized like on object of risk in the article. The author opens us the essence of conception of risk control and its place in marketing activity of plant. The model of risk control marketing activity of plant is also proposed in this article.
 
Date 2017-09-06T11:37:39Z
2017-09-06T11:37:39Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Зарівняк І. І. Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємства / І. І. Зарівняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 55–61. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38960
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»