Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємства
|
|
Creator |
Зарівняк, І. І.
|
|
Description |
Охарактеризована маркетингова діяльність як об’єкт ризику. Розкривається сутність поняття “управління ризиком” і місце його в маркетинговій діяльності підприємства. Пропонується модель управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємства. The marketing activity is characterized like on object of risk in the article. The author opens us the essence of conception of risk control and its place in marketing activity of plant. The model of risk control marketing activity of plant is also proposed in this article.
|
|
Date |
2017-09-06T11:37:39Z
2017-09-06T11:37:39Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зарівняк І. І. Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємства / І. І. Зарівняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 55–61. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38960 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|