Запис Детальніше

Імітаційне моделювання маркетингових ситуацій

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Імітаційне моделювання маркетингових ситуацій
 
Creator Морозова, В. О.
Лянце, Е. В.
 
Description Розглянуто принципи математичного моделювання та напрямки побудови програмного забезпечення, які застосовані для розв'язання задач імітаційного моделювання маркетингових ситуацій. Наводяться приклади та результати синтезу маркетингових ситуацій. The principles of mathematical model operation and directions of build-up of the software, which simulation modelings, applied for problem solving, of marketing situations are considered. The examples and effects of synthesis of marketing situations are given.
 
Date 2017-08-11T09:38:17Z
2017-08-11T09:38:17Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Морозова В. О. Імітаційне моделювання маркетингових ситуацій / В. О. Морозова, Е. В. Лянце // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 456–461. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38706
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»