Модель системи управління маркетингом на підприємстві: структурно-функціональний підхід
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель системи управління маркетингом на підприємстві: структурно-функціональний підхід
|
|
Creator |
Дубодєлова, А. В.
|
|
Description |
Запропоновано структурно-функціональний підхід до моделювання системи управління маркетингом, який забезпечує комплексність і цілеспрямованість процесу проектування (удосконалення) організації маркетингової діяльності на підприємстві. The structural functional approach to modeling of operation marketing system is proposed, which secures combined and goal-directed process of project ( improvement) of marketing activity organization at the enterprises.
|
|
Date |
2017-04-24T12:28:57Z
2017-04-24T12:28:57Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дубодєлова А. В. Модель системи управління маркетингом на підприємстві: структурно-функціональний підхід / А. В. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 425 : Проблеми економіки та управління. – С. 244–247. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/37579 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|