Запис Детальніше

Модель системи управління маркетингом на підприємстві: структурно-функціональний підхід

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель системи управління маркетингом на підприємстві: структурно-функціональний підхід
 
Creator Дубодєлова, А. В.
 
Description Запропоновано структурно-функціональний підхід до моделювання системи управління маркетингом, який забезпечує комплексність і цілеспрямованість процесу проектування (удосконалення) організації маркетингової діяльності на підприємстві. The structural functional approach to modeling of operation marketing system is proposed, which secures combined and goal-directed process of project ( improvement) of marketing activity organization at the enterprises.
 
Date 2017-04-24T12:28:57Z
2017-04-24T12:28:57Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Дубодєлова А. В. Модель системи управління маркетингом на підприємстві: структурно-функціональний підхід / А. В. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 425 : Проблеми економіки та управління. – С. 244–247. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/37579
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»