Удосконалення комплексу маркетингу підприсмств-виробників ламп-фар з метою підвищення їх конкурентоспроможності на європейському ринку
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення комплексу маркетингу підприсмств-виробників ламп-фар з метою підвищення їх конкурентоспроможності на європейському ринку
|
|
Creator |
Дяк, М. Б.
|
|
Description |
Подані рекомендації щодо оптнмізації елементів комплексу маркетингу на окремих сегментах для вітчизняних підприємств-виробників ламп-фар, розроблені на основі результатів проведеного маркетингового дослідження. Велике значення надається умовам підвищення конкурентоспроможності підприємств на європейському ринку. The article includes the improvement recommendations of the marketing mix elements on different segments for the Ukrainian manufacturers of the seald beam lamps. The perfection is based on the marketing research results. The analysis of the competitiveness conditions for the enterprises is also a matter of great importance in this scientific work.
|
|
Date |
2017-09-06T12:21:31Z
2017-09-06T12:21:31Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дяк М. Б. Удосконалення комплексу маркетингу підприсмств-виробників ламп-фар з метою підвищення їх конкурентоспроможності на європейському ринку / М. Б. Дяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 243–.248 – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39010 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|