Запис Детальніше

Формалізація процесу стратегічного планування розвитку регіонального туризму в Україні

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формалізація процесу стратегічного планування розвитку регіонального туризму в Україні
 
Creator Грицюк, Ю.
Грицюк, М.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
 
Subject методичний підхід
стратегічне планування
стратегічне управлін- ня
формалізація процесу
соціально-економічна політика
розвиток регіонального туризму
розвиток туристичної індустрії держави
прийняття стратегічних рішень
methodical approach
strategic planning
strategic management
formalization of the process of socio-economic policy
the development of regional tourism
the development of the tourism industry of the state
strategic decision-making
004.056
338.48(477.8)
 
Description Розроблено методичний підхід до формалізації процесу стратегічного планування
розвитку регіонального туризму, в якому комплексно враховано такі специфічні
особливості стратегічного планування, як: одночасна приналежність до політики
розвитку туристичної індустрії держави та соціально-економічної політики у сфері
розвитку регіонального туризму; взаємозв’язок стратегічного планування з державною
політикою та державним управлінням. Сформульовано та сформовано цільову функцію
та систему критеріїв для досягнення певного рівня розвитку регіонального туризму, а
також основні принципи обґрунтування проектів прийняття стратегічних рішень тощо.
Запропонований підхід є придатним не тільки для прийняття стратегічних рішень у
сфері розвитку регіонального туризму на певній території держави.
Methodical approach is worked out in relation to formalization of process of the strategic
planning of development of regional tourism in Ukraine. In this approach such specific
features of the strategic planning are complex taken into account: simultaneous belonging to
politics of development of tourist industry of the state and socio-economic politics in the field of
development of regional tourism; intercommunication of the strategic planning is with a public
policy and state administration. An objective function and system of criteria are set forth and
built for the achievement of certain level of development of regional tourism. Basic principles
of ground of projects of acceptance of strategic decisions are worked out and others like that.
Offered approach is suitable not only for the acceptance of strategic decisions in the field of
development of regional tourism on certain territory of the state. At first it is needed to specify
the primary objective of the strategic planning for a corresponding region. It is then needed to
define the basic criteria (criterion) of achievement of certain level of development regional.
 
Date 2018-05-04T13:01:05Z
2018-05-04T13:01:05Z
2017-03-28
2017-03-28
 
Type Article
 
Identifier Грицюк Ю. Формалізація процесу стратегічного планування розвитку регіонального туризму в Україні / Ю. Грицюк, М. Грицюк // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Комп’ютерні науки та інформаційні технології. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 864. — С. 24–36.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/41036
Hritsiuk Iu. Formalizatsiia protsesu stratehichnoho planuvannia rozvytku rehionalnoho turyzmu v Ukraini / Iu. Hritsiuk, M. Hritsiuk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Kompiuterni nauky ta informatsiini tekhnolohii. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 864. — P. 24–36.
 
Language uk
 
Relation Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Комп’ютерні науки та інформаційні технології, 864, 2017
http://www.lvivland.com.ua/vidpochynok
http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/e-journals/Dutp/2007-1/txts/07saizib.htm
http://www.loda.gov.ua/ua/priorities/strategy
1. Агафонова Л. Г. Визначення конкурентоспроможності туристичного продукту // Стра- тегія розвитку туристичної індустрії та громадського харчування. – К.: Вид-во КТЕУ, 2000. – С. 430–434.
2. Ансофф И. Стратегическое управление: сокр. пер. с англ.. – М.: Экономика, 1989. – 520 с.
3. Борущак М. Проблеми формування стратегії розвитку туристичних регіонів: монографія. – Львів: Вид-во ІРД НАН України, 2006. – 288 с.
4. Брайсон Джон М. Стратегічне планування для державних і неприбуткових організацій: пер. з англ. А. Кам’янець. – Львів: Вид-во “Літопис”, 2004. – 352 с.
5. Ворошилова Г. О. Розвиток інвестиційних процесів у міжнародному туризмі // Проблеми розвитку зовнішньоекономічних зв’язків і залучення іноземних інвестицій: регіональний аспект. – Донецьк: Вид-во Дон НУ, 2010. – 1050 с.
6. Горбулін В. П., Бєлов О. Ф., Лисицин Е. М. Актуальні питання організації стратегічного планування державної політики національної безпеки України // Стратегічна панорама. – 1999. – № 3. – С. 12–19.
7. Грицюк М. Ю., Грицюк Ю. І. Методи комплексного оцінювання варіантів стратегічного розвитку туристичної галузі // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”: зб. наук. праць. – Сер.: Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – Львів: Вид-во НУ “Львівська політехніка”, 2013. – № 672. – С. 110–119.
8. ГрицюкЮ. І., Грицюк М. Ю. Моделювання стратегій поведінки конкурентних фірм на ринку надання туристичних послуг // Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”: зб. наук. праць. – Сер.: Інформаційні системи та мережі. – Львів: Вид-во НУ “Львівська політехніка”, 2016. – № 883. – С. 23–35.
9. Грицюк М. Ю., ГрицюкЮ. І. Оптимізація проекту стратегічного розвитку туризму в регіоні Українських Карпат // Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”: зб. наук. праць. – Сер.: Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – Львів: Вид-во НУ “Львівська політехніка”, 2015. – № 856. – С. 13–21.
10. Дяченко Л. П. Економіка туристичного бізнесу. – К.: Вид-во “Центр навч. літ-ри”, 2007. – 224 с.
11. Интрилигатор М. Математические методы оптимизации и экономическая теория. – М.: Айрис-Пресс, 2002. – 353 с.
12. Кабушкин Н. И. Менеджмент туризма: учебник. – Мн.: Новое знание, 2002. – 409 с.
13. Кальченко О. М. Проблеми формування інвестиційної політики в туристичній галузі // Вісник Чернігівського державного технологічного університету: зб. наук. праць. – Сер.: “Економічні науки”. – Чернігів: Вид-во ЧНТУ, 2009. – 238 с.
14. Кіптенко В. К. Менеджмент туризму: підручник [для студ. і викл. ВНЗ]. – К.: Вид-во “Знання”, 2010. – 502 с.
15. Клиланд Д., Кинг В. Системный анализ и целевое управление: пер. с англ.. – М.: Советское радио, 1974. – 280 с.
16. Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг. – К.: Вид-во “Альтерпрес”, 2006. – 436 с.
17. Любіцева О. О., Панкова Є. В., Стафійчук В. І. Туристичні ресурси України. – К.: Вид-во “Альтерпрес”, 2007. – 369 с.
18. Мальська М. П., Антонюк Н. В., Ганич М. М. Міжнародний туризм і сфера послуг. – К.: Вид-во “Знання”, 2008. – 661 с.
19. Мацола В. І. Рекреаційно-туристичний комплекс України: монографія. – ІРД НАН України / ред. кол. М. І. Долішній. – Львів, 1997. – 259 с.
20. Мілашовська О. Регіональна політика соціально-економічного розвитку прикордонних регіонів: монографія. – Ужгород: Вид-во “Карпати”, 2008. – 512 с.
21. Саати Томас. Принятие решений: Метод иерархий. – М.: Изд-во “Радио и связь”, 1993. – 320 с.
22. Сайт Управління туризму ЛОДА. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.lvivland.com.ua/vidpochynok.
23. Свида І. В. Сучасний стан, актуальні проблеми та перспективи розвитку вітчизняного ринку туристичних послуг // Науковий вісник Ужгородського університету: зб. наук. праць. – 2009. – Вип. 28 (3). – С. 64–69.
24. Семенченко А. І. Методичний підхід до формалізації стратегічного планування у сфері забезпечення інформаційної безпеки. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/e-journals/Dutp/2007-1/txts/07saizib.htm
25. Семенченко А. І. Методичний підхід до формалізації стратегічного планування в сфері державного управління // Євроатлантикінформ. – 2007. – № 5(17). – С. 53–58.
26. Соловьев В. И. Методы оптимальных решений: учеб. пособ. – М.: Финансовый ун-т, 2012. – 364 с.
27. Стратегія розвитку Львівської області до 2015 року. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.loda.gov.ua/ua/priorities/strategy.
28. Тарасюк Г. М. Планова діяльність як системний процес управління підприємством: монографія. – Житомир: Вид-во ЖДТУ, 2006. – 469 с.
29. Ткаченко Т.І. Конкурентоспроможність в туризмі як провідний напрям сталого розвитку // Науково-інформаційний вісник Академії наук вищої освіти України. – 2012. – № 2(79). – С. 96–104.
30. Ткаченко Т. І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу: монографія. – К.: Вид-во КНТЕУ, 2006. – 537 с.
31. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: підручник. – Вид. 2-ге, [перероб. та доп.]. – К.: Вид-во КНЕУ, 2004. – 699 с.
32. Шупік Б. В. Зарубіжний досвід у регулюванні туризму // Держава та регіони. – 2009. – Вип. 1. – С. 200–207.
33. Экономическая стратегия фирмы: учеб. пособ. / под ред. А. П. Градова. – Изд. 2-е, [перераб. и доп.]. – СПб.: Специальная лит-ра, 1999. – 589 с.
34. Jalinik M. Uwaronkowanie i czynniki rozwoju uslug turystycznych na obszarach wiejskich. – Białystok: Oficyna Wydawnicza Politechniki Białystockiej,2009. – 260 s.
35. The Travel & Tourism Competitiveness Report 2011. Beyond the Downturn. World Economic Forum. Geneva, Switzerland 2011 / Ed. By J. Blanke and Th. Chiesa. World Economic Forum, 2011. – 531 p.
1. Ahafonova L. H. Vyznachennia konkurentospromozhnosti turystychnoho produktu, Stra- tehiia rozvytku turystychnoi industrii ta hromadskoho kharchuvannia, K., Vyd-vo KTEU, 2000, P. 430–434.
2. Ansoff I. Stratehicheskoe upravlenie: sokr. transl. from English, M., Ekonomika, 1989, 520 p.
3. Borushchak M. Problemy formuvannia stratehii rozvytku turystychnykh rehioniv: monograph, Lviv: Vyd-vo IRD NAN Ukrainy, 2006, 288 p.
4. Braison Dzhon M. Stratehichne planuvannia dlia derzhavnykh i neprybutkovykh orhanizatsii: transl. from English A. Kamianets, Lviv: Vyd-vo "Litopys", 2004, 352 p.
5. Voroshylova H. O. Rozvytok investytsiinykh protsesiv u mizhnarodnomu turyzmi, Problemy rozvytku zovnishnoekonomichnykh zviazkiv i zaluchennia inozemnykh investytsii: rehionalnyi aspekt, Donetsk: Vyd-vo Don NU, 2010, 1050 p.
6. Horbulin V. P., Bielov O. F., Lysytsyn E. M. Aktualni pytannia orhanizatsii stratehichnoho planuvannia derzhavnoi polityky natsionalnoi bezpeky Ukrainy, Stratehichna panorama, 1999, No 3, P. 12–19.
7. Hrytsiuk M. Yu., Hrytsiuk Yu. I. Metody kompleksnoho otsiniuvannia variantiv stratehichnoho rozvytku turystychnoi haluzi, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika": zb. nauk. prats, Ser., Kompiuterni nauky ta informatsiini tekhnolohii, Lviv: Vyd-vo NU "Lvivska politekhnika", 2013, No 672, P. 110–119.
8. HrytsiukIu. I., Hrytsiuk M. Yu. Modeliuvannia stratehii povedinky konkurentnykh firm na rynku nadannia turystychnykh posluh, Visnyk Nats. un-tu "Lvivska politekhnika": zb. nauk. prats, Ser., Informatsiini systemy ta merezhi, Lviv: Vyd-vo NU "Lvivska politekhnika", 2016, No 883, P. 23–35.
9. Hrytsiuk M. Yu., HrytsiukIu. I. Optymizatsiia proektu stratehichnoho rozvytku turyzmu v rehioni Ukrainskykh Karpat, Visnyk Nats. un-tu "Lvivska politekhnika": zb. nauk. prats, Ser., Kompiuterni nauky ta informatsiini tekhnolohii, Lviv: Vyd-vo NU "Lvivska politekhnika", 2015, No 856, P. 13–21.
10. Diachenko L. P. Ekonomika turystychnoho biznesu, K., Vyd-vo "Tsentr navch. lit-ry", 2007, 224 p.
11. Intrilihator M. Matematicheskie metody optimizatsii i ekonomicheskaia teoriia, M., Airis-Press, 2002, 353 p.
12. Kabushkin N. I. Menedzhment turizma: uchebnik, Mn., Novoe znanie, 2002, 409 p.
13. Kalchenko O. M. Problemy formuvannia investytsiinoi polityky v turystychnii haluzi, Visnyk Chernihivskoho derzhavnoho tekhnolohichnoho universytetu: zb. nauk. prats, Ser., "Ekonomichni nauky", Chernihiv: Vyd-vo ChNTU, 2009, 238 p.
14. Kiptenko V. K. Menedzhment turyzmu: pidruchnyk [dlia stud. i vykl. VNZ], K., Vyd-vo "Znannia", 2010, 502 p.
15. Kliland D., Kinh V. Sistemnyi analiz i tselevoe upravlenie: transl. from English, M., Sovetskoe radio, 1974, 280 p.
16. Liubitseva O. O. Rynok turystychnykh posluh, K., Vyd-vo "Alterpres", 2006, 436 p.
17. Liubitseva O. O., Pankova Ye. V., Stafiichuk V. I. Turystychni resursy Ukrainy, K., Vyd-vo "Alterpres", 2007, 369 p.
18. Malska M. P., Antoniuk N. V., Hanych M. M. Mizhnarodnyi turyzm i sfera posluh, K., Vyd-vo "Znannia", 2008, 661 p.
19. Matsola V. I. Rekreatsiino-turystychnyi kompleks Ukrainy: monograph, IRD NAN Ukrainy, red. kol. M. I. Dolishnii, Lviv, 1997, 259 p.
20. Milashovska O. Rehionalna polityka sotsialno-ekonomichnoho rozvytku prykordonnykh rehioniv: monograph, Uzhhorod: Vyd-vo "Karpaty", 2008, 512 p.
21. Saati Tomas. Priniatie reshenii: Metod ierarkhii, M., Izd-vo "Radio i sviaz", 1993, 320 p.
22. Sait Upravlinnia turyzmu LODA, [Electronic resource], Access mode: http://www.lvivland.com.ua/vidpochynok.
23. Svyda I. V. Suchasnyi stan, aktualni problemy ta perspektyvy rozvytku vitchyznianoho rynku turystychnykh posluh, Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho universytetu: zb. nauk. prats, 2009, Iss. 28 (3), P. 64–69.
24. Semenchenko A. I. Metodychnyi pidkhid do formalizatsii stratehichnoho planuvannia u sferi zabezpechennia informatsiinoi bezpeky, [Electronic resource], Access mode: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/e-journals/Dutp/2007-1/txts/07saizib.htm
25. Semenchenko A. I. Metodychnyi pidkhid do formalizatsii stratehichnoho planuvannia v sferi derzhavnoho upravlinnia, Yevroatlantykinform, 2007, No 5(17), P. 53–58.
26. Solovev V. I. Metody optimalnykh reshenii: tutorial – M., Finansovyi un-t, 2012, 364 p.
27. Stratehiia rozvytku Lvivskoi oblasti do 2015 roku, [Electronic resource], Access mode: http://www.loda.gov.ua/ua/priorities/strategy.
28. Tarasiuk H. M. Planova diialnist yak systemnyi protses upravlinnia pidpryiemstvom: monograph, Zhytomyr: Vyd-vo ZhDTU, 2006, 469 p.
29. Tkachenko T.I. Konkurentospromozhnist v turyzmi yak providnyi napriam staloho rozvytku, Naukovo-informatsiinyi visnyk Akademii nauk vyshchoi osvity Ukrainy, 2012, No 2(79), P. 96–104.
30. Tkachenko T. I. Stalyi rozvytok turyzmu: teoriia, metodolohiia, realii biznesu: monograph, K., Vyd-vo KNTEU, 2006, 537 p.
31. Shershnova Z.Ye. Stratehichne upravlinnia: pidruchnyk, Vyd. 2-he, [pererob. ta dop.], K., Vyd-vo KNEU, 2004, 699 p.
32. Shupik B. V. Zarubizhnyi dosvid u rehuliuvanni turyzmu, Derzhava ta rehiony, 2009, Iss. 1, P. 200–207.
33. Ekonomicheskaia stratehiia firmy: tutorial, ed. A. P. Hradova, Izd. 2-e, [pererab. i dop.], SPb., Spetsialnaia lit-ra, 1999, 589 p.
34. Jalinik M. Uwaronkowanie i czynniki rozwoju uslug turystycznych na obszarach wiejskich, Białystok: Oficyna Wydawnicza Politechniki Białystockiej,2009, 260 s.
35. The Travel & Tourism Competitiveness Report 2011. Beyond the Downturn. World Economic Forum. Geneva, Switzerland 2011, Ed. By J. Blanke and Th. Chiesa. World Economic Forum, 2011, 531 p.
 
Rights © Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Грицюк Ю., Грицюк М., 2017
 
Format 24-36
13
application/pdf
image/png
 
Coverage Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки