Запис Детальніше

Очікування клієнта як чинник сегментації ринку туристичних послуг

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Очікування клієнта як чинник сегментації ринку туристичних послуг
 
Creator Ружковський, Я.
Шевчик, І.
 
Description Досліджується ринок туристичних послуг та напрями його сегментування за різними ознаками. The market of turista services are investigated. The main criteria of its segmentation are analyzed.
 
Date 2017-09-06T13:09:15Z
2017-09-06T13:09:15Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Ружковський Я. Очікування клієнта як чинник сегментації ринку туристичних послуг / Я. Ружковський, І. Шевчик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 363–370. – Бібліографія: 15 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39031
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»