Очікування клієнта як чинник сегментації ринку туристичних послуг
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Очікування клієнта як чинник сегментації ринку туристичних послуг
|
|
Creator |
Ружковський, Я.
Шевчик, І. |
|
Description |
Досліджується ринок туристичних послуг та напрями його сегментування за різними ознаками. The market of turista services are investigated. The main criteria of its segmentation are analyzed.
|
|
Date |
2017-09-06T13:09:15Z
2017-09-06T13:09:15Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ружковський Я. Очікування клієнта як чинник сегментації ринку туристичних послуг / Я. Ружковський, І. Шевчик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 363–370. – Бібліографія: 15 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39031 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|