Запис Детальніше

Дослідження маркетингових каналів розподілу на ринку систем протипожежного захисту

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження маркетингових каналів розподілу на ринку систем протипожежного захисту
Research of marketing distribution channels at fire protection systems market
 
Creator Савченко, Ю. Т.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
 
Subject маркетингова політика розподілу
канали розподілу
форми організації збуту
показники збуту
система протипожежного захисту
marketing politics of distribution
channels of distribution
forms of organization of sale
indexes of sale
fire protection system
658.8
 
Description Важливе стратегічне рішення приймають підприємства-виробники інвестиційних
товарів при виборі структури маркетингових каналів розподілу. Обрані форми збуту і
взаємозв’язок між усіма учасниками збутової мережі мають задовольняти потреби
цільових споживачів та відповідати цілям маркетингової стратегії підприємства.
Виявлено основні характерні риси ринку технічних засобів безпеки. Проаналізовано
показники збуту підприємств-виробників у ланцюгу створення систем протипожежного
захисту. Досліджено зв’язок між учасниками каналів розподілу і подано рекомендації
щодо вдосконалення співпраці в каналах розподілу систем протипожежного захисту.
Important strategic decisions are made by manufecturers of investment goods in course
of choosing the structure of marketing distribution channels. The chosen sales forms and the
relationship between all the participants of sales network should satisfy the needs of target
customers and meet the objectives of marketing strategy. The main principles of technical
security means market have been found out: the decisions of governmental institutions have
significant impact on Ukrainian market; certain deformity can be traced at Ukrainian market
as a result of its low price level orientation; Ukrainian security market is relatively small in
terms of geographical scope and values measurement. In order to optimize decision making
process for the enterprises of Ukrainian technical security means market concerning their
development strategy, one should possess information about current trends and challenges of
the market both in Ukraine and within its individual regions. Sales performance indices of
manufacturers in chain of fire protection systems creation have been analysed. The connection
between the participants of distribution channels has been researched and recommendations
on improving cooperation in distribution channels of fire protection systems have been
presented. Competition is tougher among agents who promote products and services rather
than among manufacturers of these products. Since fire protection systems are installed
during construction or reconstruction of buildings, moreover, construction customers can be
representatives of different sectors, this market is considered to be horizontal, for this reason,
services of independent agents such as design-assembly and assembly organizations are used.
What is important about cooperation between manufacturers of fire protection systems and
agents is information support. Information should be provided promptly and completely.
Completeness depends on the guidelines developed by the manufacturers. The quality of information depends on the qualified supply personnel. The concept of “new sales” should be
actively applied at the market, particularly consultative sales, system sales, negotiation sales
that will strengthen the role of trade personnel in strategic marketing of manufacturers. Due
to economic and political situation, design-assembly organizations displace more and more
design organizations out of the market and these are the most effective independent sales
agents, therefore, the very distribution channel is the most promising and topical. Changing
operating conditions of manufacturers of fire protection systems updates studying the
effectiveness of different distribution channels, marketing distribution policy as a part of
functional area of marketing, as well as sales logistics performance that will be the subject of
further research.
 
Date 2018-05-17T13:09:47Z
2018-05-17T13:09:47Z
2017-06-20
2017-06-20
 
Type Article
 
Identifier Савченко Ю. Т. Дослідження маркетингових каналів розподілу на ринку систем протипожежного захисту / Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 863. — С. 185–191.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/41229
Savchenko Iu. T. Research of marketing distribution channels at fire protection systems market / Iu. T. Savchenko // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Lohistyka. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 863. — P. 185–191.
 
Language uk
 
Relation Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика, 863, 2017
http://essuir.sumdu.edu
http://globalnational
http://kmm.donnuet.edu.ua/Conf_DonUET_2017_zbirnyk_FINAL_PRINT.pdf
http://essuir.sumdu.edu.ua./
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/
http://global-national.in.ua/issue-4-2015/12-vipusk-4-berezen-2015-r/596-klyuchnik-a-vzbutova-politika-ta-jiji-znachennya-u-rozvitku-zovnishnoekonomichnoji-diyalnosti-pidpriemstvа
http://kmm.donnuet.edu.ua/
http://essuir.sumdu.edu.ua./bitstream/123456789/
1. Балабанова Л. В. Управління збутовою політикою: навч. посібн. / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 240 с.
2. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. [Текст] / О. А. Біловодська. – К.: Знання, 2011. – 495 с. – Електрон. аналог друк. вид.: режим доступу: http://essuir.sumdu.edu. ua/handle/ 123456789/36515 (дата звернення 30.01. 2017 р.) – Назва з екрана.
3. ДБН В.25-56:2014: Державні будівельні норми України. Системи протипожежного захисту. – Вид. офіц. – К., 2015. – 127 с.
4. Дудяк Р. П. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств у формуванні їх збутової політики / Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль, О. Р. Дудяк // Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2009. – № 649: Логістика. – С. 268–275. – Бібліографія: 10 назв.
5. Крикавський Є.В. Маркетингова політика розподілу: навч. посібник / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009. – 232 с.
6. Крикавський Є. Промисловий маркетинг: підручник / Є. Крикавський, Н. Чухрай. – 2-ге вид. – Львів: Вид-во Нац. ун-ту “Львівська політехніка”, 2004. – 472 с.
7. Ключник А. В. Збутова політика та її значення у розвитку зовнішньо-економічної діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Л. В. Ключник // Глобальні та національні проблеми економіки: електронне наукове фахове видання / Миколаївський нац. ун-т. – 2015. – Режим доступу: http://globalnational. in.ua/issue-4-2015/12-vipusk-4-berezen-2015-r/596-klyuchnik-a-v-zbutova-politika-ta-jiji-znachennyau-rozvitku-zovnishnoekonomichnoji-diyalnosti-pidpriemstvа (дата звернення 16.02.2017 р.) – Назва з екрана.
8. Павленко А. Ф. Маркетинг / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с. – Електрон. аналог друк. вид.: режим доступу: http: //books.br.com.ua/themes/55/78 (дата звернення 02.02.2017 р.) – Назва з екрана.
9. Савченко Ю. Т. Вплив чинників зовнішнього середовища на функціонування підприємств з виробництва складно-технічних систем / Ю. Т. Савченко // Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (20 січня 2017 року). – Кривий Ріг: ДонНУЕТ ім. М. Туган-Барановського, 2017. – с. 179–180. – Електрон. аналог друк. вид.: режим доступу: http://kmm.donnuet.edu.ua/Conf_DonUET_2017_zbirnyk_FINAL_PRINT.pdf. (дата звернення 18.02.2017 р.) – Назва з екрана.
10. Сигида Л. О. Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Л. О. Сигида // Сталий розвиток економіки. – 2012. – № 5 (15) – с. 293–298. – Електрон. аналог друк. вид.: режим доступу: http://essuir.sumdu.edu.ua./ bitstream/ 123456789/29533/3/Sygyda_stlyi_rozvytok_economiky.pdf. (дата звернення 18.02.2017 р.) – Назва з екрана.
1. Balabanova L. V., Mytrokhina Iu. P. (2011) Upravlinnia zbutovoiu politykoiu [Management sale politics]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury.
2. Bilovodska O. A. (2011) Marketynhova polityka rozpodilu [Marketing politics of distribution]. Kyiv: Znannia. Retrieved from http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/ 123456789/36515.
3. DBN V.25-56:2014: Derzhavni budivelni normy Ukrainy. Systemy protypozhezhnoho zakhystu [State building norms of Ukraine. Systems of fire-preventiondefence] (2015). Kyiv: Vyd. ofits., 127.
4. Dudiak R. P., Buhil S. Ia., Dudiak O. R. (2009) Marketynhove zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv u formuvanni yikh zbutovoi polityky [Marketing providing of competitiveness of enterprises informing of them sale politics]. Visnyk Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika” Lohistyka Bulletin of the National university “Lviv політехніка“Logistic], № 649, 268–275.
5. Krykavskyi Ie.V., Kosar N. S., Chubala A. (2009) Marketynhova polityka rozpodilu [marketing politics of distribution]. Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika”.
6. Krykavskyi Ie., Chukhrai N. (2004) Promyslovyi marketynh [Industrial marketing]. Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika”.
7. Kliuchnyk A. V. (2015) Zbutova polityka ta yii znachennia u rozvytku zovnishno-ekonomichnoi diialnosti pidpryiemstva [Sale politics and her value are in development of outwardly-economic activity of enterprise]. Retrieved from http://global-national.in.ua/issue-4-2015/12-vipusk-4-berezen-2015-r/596-klyuchnik-a-vzbutova-politika-ta-jiji-znachennya-u-rozvitku-zovnishnoekonomichnoji-diyalnosti-pidpriemstvа.
8. Pavlenko A. F. Voichak A. V. (2003) Marketynh [Marketing]. Kyiv: KNEU. Retrieved from http: //books.br.com.ua/themes/ 55/78.
9. Savchenko Iu. T. (2017) Vplyv chynnykiv zovnishnoho seredovyshcha na funktsionuvannia pidpryiemstv z vyrobnytstva skladno-tekhnichnykh system [Influence of factors of environment is on functioning ofenterprises from the production of the difficult-technicalsystems]. Marketynh i menedzhment v systemi natsionalnykh i svitovykh ekonomichnykh interesiv [Marketing and management is in the system of national and world economic interests]. Materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii Kryvyi Rih: DonNUET im. M. Tuhan-Baranovskoho, 179–180. Retrieved from http://kmm.donnuet.edu.ua/ Conf_ DonUET_2017_ zbirnyk_FINAL_PRINT.pdf.
10. Syhyda L. O. (2012) Doslidzhennia roli ta znachennia marketynhovoi polityky rozpodilu v diialnosti pidpryiemstva [Research of role and value of marketing politics of distribution are in activity of enterprise]. Retrieved from: http://essuir.sumdu.edu.ua./bitstream/123456789/ 29533/3/Sygyda_stlyi_rozvytok_economiky.pdf.
 
Rights ©Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Савченко Ю. Т., 2017
 
Format 185-191
7
application/pdf
image/png
 
Coverage Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки