Запис Детальніше

Теоретико-методологічні підходи до моделювання інноватики в компетентно-орієнтованому навчальному процесі вищої освіти

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні підходи до моделювання інноватики в компетентно-орієнтованому навчальному процесі вищої освіти
 
Creator Гаращук, Олена
Куценко, Віра
 
Contributor Державна інспекція навчальних закладів України; Державна установа «Інститут економіки природокористування
та сталого розвитку Національної академії наук України»
 
Subject інноватика
моделювання
компетенція
освіта
вища школа
освітні технології
критерії
системний підхід
innovation
modeling
competence
education
higher school
educational technologies
criteria
system approach
37.014.5
330.341.304.4
 
Description Аналізується стан підготовки кадрів у вищій школі. Обґрунтовується необхідність активного впровадження в навчальний процес інноватики, компетентно-орієнтованого підходу. Підкреслюється необхідність підвищення якості підготовки кадрів, використовуючи при цьому модульні, інноваційні технології. Обґрунтовуються шляхи покращення інноваційного потенціалу вищої школи.
The state of personnel training in higher education is analyzed. The necessity of active introduction in the educational process of innovation, a competent-oriented approach is substantiated. It emphasizes the need to improve the quality of training, using modular, innovative technologies. The ways of improving the innovative potential of higher education are justified.
 
Date 2018-03-13T14:56:53Z
2018-03-13T14:56:53Z
2017-11-21
2017-11-21
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Гаращук О. Теоретико-методологічні підходи до моделювання інноватики в компетентно-орієнтованому навчальному процесі вищої освіти / Олена Гаращук, Віра Куценко // Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 21–23 листопада 2017 року. — Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. — С. 48–52.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39769
Harashchuk O. Teoretyko-metodolohichni pidkhody do modeliuvannia innovatyky v kompetentno-oriientovanomu navchalnomu protsesi vyshchoi osvity, Olena Harashchuk, Vira Kutsenko, Innovatsiini kompiuterni tekhnolohii u vyshchii shkoli : materialy 9-oi Naukovo-praktychnoi konferentsii, Lviv, 21–23 listopada 2017 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka, 2017. — pp. 48–52.
 
Language uk
 
Relation Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 2017
1. Вербицкий А. Гуманизация, компетентность, контекст-поиски оснований интеграции / А. Вербицкий, О. Ларионова // Alma-mater. – 2006. – №5. – С. 19-25.
2. Гортышев Ю.Ф. Модернизация образовательного процесса в техническом вузе / Ю.Ф. Гортышев // Ректор вуза. – 2008. – №10. – С. 52-57.
1. Verbitskii A. Humanizatsiia, kompetentnost, kontekst-poiski osnovanii intehratsii, A. Verbitskii, O. Larionova, Alma-mater, 2006, No 5, P. 19-25.
2. Hortyshev Iu.F. Modernizatsiia obrazovatelnoho protsessa v tekhnicheskom vuze, Iu.F. Hortyshev, Rektor vuza, 2008, No 10, P. 52-57.
 
Rights © Національний університет «Львівська політехніка», 2017
© Олена Гаращук, Віра Куценко, 2017
 
Format 48-52
5
application/pdf
image/png
 
Coverage 21–23 листопада 2017 року
Львів
 
Publisher Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка
Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka