Запис Детальніше

Ідентифікація витрат і принципи формування бюджету маркетингових досліджень

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ідентифікація витрат і принципи формування бюджету маркетингових досліджень
 
Creator Йонас, А.
 
Description Проаналізовано види витрат, які відбуваються в процесі маркетингових досліджень. Обґрунтовано методи формування бюджету маркетингових досліджень. The types of marketing research cost are analyzed. The methods of marketing research budgeting are investigated.
 
Date 2017-08-11T08:44:41Z
2017-08-11T08:44:41Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Йонас A. Ідентифікація витрат і принципи формування бюджету маркетингових досліджень / А. Йонас // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 215–223. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38666
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»