Ідентифікація витрат і принципи формування бюджету маркетингових досліджень
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ідентифікація витрат і принципи формування бюджету маркетингових досліджень
|
|
Creator |
Йонас, А.
|
|
Description |
Проаналізовано види витрат, які відбуваються в процесі маркетингових досліджень. Обґрунтовано методи формування бюджету маркетингових досліджень. The types of marketing research cost are analyzed. The methods of marketing research budgeting are investigated.
|
|
Date |
2017-08-11T08:44:41Z
2017-08-11T08:44:41Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Йонас A. Ідентифікація витрат і принципи формування бюджету маркетингових досліджень / А. Йонас // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 215–223. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38666 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|