Styles of making purchasing decisions by consumers from Z generation and Y generation – comparative analysis
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Styles of making purchasing decisions by consumers from Z generation and Y generation – comparative analysis
Способи прийняття рішень про купівлю представниками покоління Z та покоління Y – порівняльний аналіз |
|
Creator |
Смалей, О.
Smalej, O. |
|
Contributor |
Університет ім. Марії Кюрі-Склодовської, м. Люблін (Республіка Польща)
Maria Curie-Sklodowska University |
|
Subject |
покоління Y
покоління Z молоді споживачі поведінка споживачів способи прийняття споживацьких рішень Z generation Y generation young consumers consumers behaviour consumer’s decision-making styles 658 |
|
Description |
Предметом статті є способи прийняття рішень про купівлю молодими людьми. Аналітична інформація ґрунтується на анкетному опитуванні із використанням методу випадкової вибірки. Дослідження порівнює дві групи покупців: з покоління Z та з покоління Y. Дослідження показало існування відмінностей поміж групами у чотирьох з десяти величинах аналізованих споживацьких рішень. The subject of the present article is consumer decision-making styles of young persons. The analysis is based on a questionnaire using the technique of random survey. The study compares two groups of buyers – consumers from generation Z and consumers from generation Y. The analysis reveals the existence of differences between the groups in four out of ten dimensions of analyzed consumer decisions. |
|
Date |
2018-05-17T13:09:54Z
2018-05-17T13:09:54Z 2017-06-20 2017-06-20 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Smalej O. Styles of making purchasing decisions by consumers from Z generation and Y generation – comparative analysis / O. Smalej // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 863. — С. 295–299.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/41241 Smalej O. Styles of making purchasing decisions by consumers from Z generation and Y generation – comparative analysis / O. Smalej // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Lohistyka. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 863. — P. 295–299. |
|
Language |
en
|
|
Relation |
Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика, 863, 2017
http://bigorangeslide.com/2009/10/page/2/.access 1. Beall G. 8 Key differences between gen Z and Miellennials/ G. Beall// The Huffington Post. – No 11/05. – 2016. 2. Budzanowska-Drzewiecka M. Style podejmowania decyzji zakupowych przez młodych konsumentów w Polsce w świetle badań własnych /M. Budzanowska-Drzewiecka//Handel wewnętrzny. – No 1 (354). – 2014. – P. 50. 3. Fazlagić J. A. Charakterystyka pokolenia Y/ J. A. Fazlagić // E-mentor. – No 3 (25). – 2008. 4. GUS. Wynagrodzenia w Polsce / GUS –2017. 5. Hildebrandt-Wypych D. Pokolenia młodzieży – próba konceptualizacji / D. Hildebrandt-Wypych //Przegląd pedagogiczny. – No 2 (10). – 2009. – P. 119. 6. Krzyżak-Szymańska E. Pokolenie digital natives i nałogowe używanie technologii cyfrowych [www document]. URL http://bigorangeslide.com/2009/10/page/2/.access 21.02.2017. ] 7. Mącik R. Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzjizakupowych przez konsumentów/ R. Mącik. – Wydawnictwo UMCS. – Lublin. – 2013. – 86 c. 8. Mącik R. Style podejmowania decyzji zakupowych oraz ich pomiar/ R. Mącik, D. Mącik // Studia Ekonomiczne. – No 236. – 2015. 9. Mącik R. Charakterystyki sposobu podejmowania decyzji zakupowych a wybór wirtualnego lub fizycznego kanału zakupu / R. Mącik, M. Nalewajek //Handel wewnętrzny. – No 2. – 2013. P. 230. 10. Seppanen S. The Millennial Generation. Research Review / S. Seppanen, W. Gualtieri. – NCF. – 2012. 11. Sproles G. B. A methodology for profiling consumer decision-making styles / G. B. Sproles, E. L. Kendall // The Journal of Consumer Affairs. – No 20(2). – 1986. P. 268. 1. Beall G. 8 Key differences between gen Z and Miellennials/ G. Beall// The Huffington Post, No 11/05, 2016. 2. Budzanowska-Drzewiecka M. Style podejmowania decyzji zakupowych przez młodych konsumentów w Polsce w świetle badań własnych /M. Budzanowska-Drzewiecka//Handel wewnętrzny, No 1 (354), 2014, P. 50. 3. Fazlagić J. A. Charakterystyka pokolenia Y/ J. A. Fazlagić, E-mentor, No 3 (25), 2008. 4. GUS. Wynagrodzenia w Polsce, GUS –2017. 5. Hildebrandt-Wypych D. Pokolenia młodzieży – próba konceptualizacji, D. Hildebrandt-Wypych //Przegląd pedagogiczny, No 2 (10), 2009, P. 119. 6. Krzyżak-Szymańska E. Pokolenie digital natives i nałogowe używanie technologii cyfrowych [www document]. URL http://bigorangeslide.com/2009/10/page/2/.access 21.02.2017. ] 7. Mącik R. Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzjizakupowych przez konsumentów/ R. Mącik, Wydawnictwo UMCS, Lublin, 2013, 86 c. 8. Mącik R. Style podejmowania decyzji zakupowych oraz ich pomiar/ R. Mącik, D. Mącik, Studia Ekonomiczne, No 236, 2015. 9. Mącik R. Charakterystyki sposobu podejmowania decyzji zakupowych a wybór wirtualnego lub fizycznego kanału zakupu, R. Mącik, M. Nalewajek //Handel wewnętrzny, No 2, 2013. P. 230. 10. Seppanen S. The Millennial Generation. Research Review, S. Seppanen, W. Gualtieri, NCF, 2012. 11. Sproles G. B. A methodology for profiling consumer decision-making styles, G. B. Sproles, E. L. Kendall, The Journal of Consumer Affairs, No 20(2), 1986. P. 268. |
|
Rights |
©Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Смалей О., 2017 |
|
Format |
295-299
5 application/pdf image/png |
|
Coverage |
Львів
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|