Запис Детальніше

Ефективність маркетингових заходів у системі зовнішньоторговельних зв’язків

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ефективність маркетингових заходів у системі зовнішньоторговельних зв’язків
 
Creator Скоропад, І. С.
Герасименко, С. І.
 
Description Обґрунтовано необхідність розробки методичного забезпечення оцінок ефективності маркетингових заходів у зовнішньоторговельних зв’язках. Наголошено на необхідності враховування чинників-дестимуляторів, які обмежують масштаби і сфери прояву економічного ефекту у зовнішньоекономічних відносинах. The necessity of methodical ensuring of marketing measures effectiveness’s evaluation elaboration in international trade contacts is substantiated. The necessity of dissimulating factors, which restrict the scale and the sphere of economical effect manifestation in foreign trade relations, consideration is emphasized.
 
Date 2017-08-11T09:40:04Z
2017-08-11T09:40:04Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Скоропад І. С. Ефективність маркетингових заходів у системі зовнішньоторговельних зв’язків / І. С. Скоропад, С. І. Герасименко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 498–502. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38713
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»