Запис Детальніше

Особливості застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці
 
Creator Захарчук, Мар’яна
 
Contributor Національний університет «Львівська політехніка»
 
Subject андрагогіка
дистанційне навчання
перепідготовка
навчання дорослих
слухач
підвищення кваліфікації
andragogy
distance education
retraining
adult education
participant
continuing education
378.046.4
377.018.48
 
Description Розглянуто питання застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці. Проаналізовано принципи освітнього процесу для дорослих. Розглянуто переваги експериментального навчання. Окреслено рекомендації щодо впровадження технологій дистанційного навчання в освітній процес ВНЗ.
The article considers the issue of the use of distance education in the process of vocational retraining of former military men at Lviv Polytechnic National University. The author has also analyzed the principles of the educational process for adults. There are considered the advantages of experimental learning. Likewise the author has outlined the recommendations on the introduction of distance education technologies to the educational process of universities.
 
Date 2018-03-13T14:56:51Z
2018-03-13T14:56:51Z
2017-11-21
2017-11-21
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Захарчук М. Особливості застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці / Мар’яна Захарчук // Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 21–23 листопада 2017 року. — Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. — С. 25–36.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39766
Zakharchuk M. Osoblyvosti zastosuvannia dystantsiinoho navchannia u protsesi profesiinoi perepidhotovky viiskovosluzhbovtsiv u Lvivskii politekhnitsi, Mar’iana Zakharchuk, Innovatsiini kompiuterni tekhnolohii u vyshchii shkoli : materialy 9-oi Naukovo-praktychnoi konferentsii, Lviv, 21–23 listopada 2017 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka, 2017. — pp. 25–36.
 
Language uk
 
Relation Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 2017
http://tip.psychology.org
http://stud.com.ua/57100/pedagogika/spetsifika_osviti_doroslih
https://www.nrcs.usda.gov
1. Педагогика: педагогические теории, системы, технологии: Учеб. пособие для студ. сред. пед. учеб. заведений / С. А. Смирнов, И. Б. Котова, Е. Н. Шиянов, Т. И. Бабаева и др.: Под ред. С. А. Смирнова. – М., 1988.
2. Станіслав Андрейчук Використання технологій дистанційного навчання у професійній підготовці людей з особливими проблемами // Реформування соціальних служб в Україні: сучасний стан та перспективи. Зб. матеріалів Міжнар. наук.- практ конф./За ред. Неллі Ничкало, Бреда Маккензі. – Львів; Вінніпег: Видавнича фірма «Малті – М» - Львів, 2003.
3. Kearsley G. (2010). Andragogy (M.Knowles). The theory Into practice database / G. Kearsley . Retrieved from http://tip.psychology.org
4. Loreman, T. Integration: coming from the outside / T. Loreman // Interaction. –1999. – Vol. 13(1). – P. 21-23.
5. McLeod, S. A. (2013). Kolb - learning styles. Retrieved from www.simplypsychology.org/learning-kolb.html
6. http://stud.com.ua/57100/pedagogika/spetsifika_osviti_doroslih 7. https://www.nrcs.usda.gov
1. Pedahohika: pedahohicheskie teorii, sistemy, tekhnolohii: Ucheb. posobie dlia stud. sred. ped. ucheb. zavedenii, S. A. Smirnov, I. B. Kotova, E. N. Shiianov, T. I. Babaeva and other: ed. S. A. Smirnova, M., 1988.
2. Stanislav Andreichuk Vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia u profesiinii pidhotovtsi liudei z osoblyvymy problemamy, Reformuvannia sotsialnykh sluzhb v Ukraini: suchasnyi stan ta perspektyvy. Zb. materialiv Mizhnar. nauk, prakt konf./ed. Nelli Nychkalo, Breda Makkenzi, Lviv; Vinnipeh: Vydavnycha firma "Malti – M" - Lviv, 2003.
3. Kearsley G. (2010). Andragogy (M.Knowles). The theory Into practice database, G. Kearsley . Retrieved from http://tip.psychology.org
4. Loreman, T. Integration: coming from the outside, T. Loreman, Interaction. –1999, Vol. 13(1), P. 21-23.
5. McLeod, S. A. (2013). Kolb - learning styles. Retrieved from www.simplypsychology.org/learning-kolb.html
6. http://stud.com.ua/57100/pedagogika/spetsifika_osviti_doroslih 7. https://www.nrcs.usda.gov
 
Rights © Національний університет «Львівська політехніка», 2017
© Maryana Zakharchuk 2017
 
Format 25-36
12
application/pdf
image/png
 
Coverage 21–23 листопада 2017 року
Львів
 
Publisher Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка
Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka