Особливості застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці
|
|
Creator |
Захарчук, Мар’яна
|
|
Contributor |
Національний університет «Львівська політехніка»
|
|
Subject |
андрагогіка
дистанційне навчання перепідготовка навчання дорослих слухач підвищення кваліфікації andragogy distance education retraining adult education participant continuing education 378.046.4 377.018.48 |
|
Description |
Розглянуто питання застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці. Проаналізовано принципи освітнього процесу для дорослих. Розглянуто переваги експериментального навчання. Окреслено рекомендації щодо впровадження технологій дистанційного навчання в освітній процес ВНЗ.
The article considers the issue of the use of distance education in the process of vocational retraining of former military men at Lviv Polytechnic National University. The author has also analyzed the principles of the educational process for adults. There are considered the advantages of experimental learning. Likewise the author has outlined the recommendations on the introduction of distance education technologies to the educational process of universities. |
|
Date |
2018-03-13T14:56:51Z
2018-03-13T14:56:51Z 2017-11-21 2017-11-21 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Захарчук М. Особливості застосування дистанційного навчання у процесі професійної перепідготовки військовослужбовців у Львівській політехніці / Мар’яна Захарчук // Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 21–23 листопада 2017 року. — Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. — С. 25–36.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39766 Zakharchuk M. Osoblyvosti zastosuvannia dystantsiinoho navchannia u protsesi profesiinoi perepidhotovky viiskovosluzhbovtsiv u Lvivskii politekhnitsi, Mar’iana Zakharchuk, Innovatsiini kompiuterni tekhnolohii u vyshchii shkoli : materialy 9-oi Naukovo-praktychnoi konferentsii, Lviv, 21–23 listopada 2017 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka, 2017. — pp. 25–36. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 2017
http://tip.psychology.org http://stud.com.ua/57100/pedagogika/spetsifika_osviti_doroslih https://www.nrcs.usda.gov 1. Педагогика: педагогические теории, системы, технологии: Учеб. пособие для студ. сред. пед. учеб. заведений / С. А. Смирнов, И. Б. Котова, Е. Н. Шиянов, Т. И. Бабаева и др.: Под ред. С. А. Смирнова. – М., 1988. 2. Станіслав Андрейчук Використання технологій дистанційного навчання у професійній підготовці людей з особливими проблемами // Реформування соціальних служб в Україні: сучасний стан та перспективи. Зб. матеріалів Міжнар. наук.- практ конф./За ред. Неллі Ничкало, Бреда Маккензі. – Львів; Вінніпег: Видавнича фірма «Малті – М» - Львів, 2003. 3. Kearsley G. (2010). Andragogy (M.Knowles). The theory Into practice database / G. Kearsley . Retrieved from http://tip.psychology.org 4. Loreman, T. Integration: coming from the outside / T. Loreman // Interaction. –1999. – Vol. 13(1). – P. 21-23. 5. McLeod, S. A. (2013). Kolb - learning styles. Retrieved from www.simplypsychology.org/learning-kolb.html 6. http://stud.com.ua/57100/pedagogika/spetsifika_osviti_doroslih 7. https://www.nrcs.usda.gov 1. Pedahohika: pedahohicheskie teorii, sistemy, tekhnolohii: Ucheb. posobie dlia stud. sred. ped. ucheb. zavedenii, S. A. Smirnov, I. B. Kotova, E. N. Shiianov, T. I. Babaeva and other: ed. S. A. Smirnova, M., 1988. 2. Stanislav Andreichuk Vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia u profesiinii pidhotovtsi liudei z osoblyvymy problemamy, Reformuvannia sotsialnykh sluzhb v Ukraini: suchasnyi stan ta perspektyvy. Zb. materialiv Mizhnar. nauk, prakt konf./ed. Nelli Nychkalo, Breda Makkenzi, Lviv; Vinnipeh: Vydavnycha firma "Malti – M" - Lviv, 2003. 3. Kearsley G. (2010). Andragogy (M.Knowles). The theory Into practice database, G. Kearsley . Retrieved from http://tip.psychology.org 4. Loreman, T. Integration: coming from the outside, T. Loreman, Interaction. –1999, Vol. 13(1), P. 21-23. 5. McLeod, S. A. (2013). Kolb - learning styles. Retrieved from www.simplypsychology.org/learning-kolb.html 6. http://stud.com.ua/57100/pedagogika/spetsifika_osviti_doroslih 7. https://www.nrcs.usda.gov |
|
Rights |
© Національний університет «Львівська політехніка», 2017
© Maryana Zakharchuk 2017 |
|
Format |
25-36
12 application/pdf image/png |
|
Coverage |
21–23 листопада 2017 року
Львів |
|
Publisher |
Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка
Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka |
|