Запис Детальніше

Логіка дослідження зарубіжних ринків

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Логіка дослідження зарубіжних ринків
 
Creator Каніщенко, О. Л.
 
Description Інтенсифікація міжнародних зв’язків українських підприємств з іноземними партнерами викликає необхідність створення обґрунтованих міжнародних маркетингових програм, розроблених на основі систематизованих та професійних досліджень та аналізу зарубіжних ринків. Дотримання певної логіки та методики аналізу маркетингового середовища міжнародного бізнесу сприяє повнішому та об’єктивнішому урахуванню впливу окремих факторів і створенню найсприятливіших умов для міжнародної діяльності українських підприємств. Intensification of the Ukrainian enterprises’ international activity necessiates the development of well-grounded internatinal foreign expansion programs based on systematic, professional marketing research and market analysis. Following certain logic and methodical approaches for evatuation of interantional business marketing environment assists comprehensive factor estimation and creation the most favourable conditions for doing business interantionally.
 
Date 2017-08-11T09:15:05Z
2017-08-11T09:15:05Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Каніщенко О. Л. Логіка дослідження зарубіжних ринків / О. Л. Каніщенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 398–402. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38697
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»