Розвиток вищих закладів освіти на засадах маркетингу
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток вищих закладів освіти на засадах маркетингу
|
|
Creator |
Патора, Р.
|
|
Description |
Розглядаються очікувані зміни у маркетинговому середовищі, у комплексах маркетингу та стратегіях управління маркетингом, які визначають перспективи маркетингової діяльності вищих закладів освіти Perspective changes of marketing environment marketing - mix and marketing strategies are forecasted by the author. They coordinate the perspectives of marketing activity in Higher Schools. |
|
Date |
2017-03-22T10:04:42Z
2017-03-22T10:04:42Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Патора P. Розвиток вищих закладів освіти на засадах маркетингу / Р. Патора // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 93–104. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36802 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|