Запис Детальніше

Розвиток вищих закладів освіти на засадах маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток вищих закладів освіти на засадах маркетингу
 
Creator Патора, Р.
 
Description Розглядаються очікувані зміни у маркетинговому середовищі, у комплексах маркетингу та стратегіях управління маркетингом, які визначають перспективи маркетингової діяльності вищих закладів освіти
Perspective changes of marketing environment marketing - mix and marketing strategies are forecasted by the author. They coordinate the perspectives of marketing activity in Higher Schools.
 
Date 2017-03-22T10:04:42Z
2017-03-22T10:04:42Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Патора P. Розвиток вищих закладів освіти на засадах маркетингу / Р. Патора // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 93–104. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36802
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»