Запис Детальніше

Маркетинг та екологія: концепція взаємодії

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг та екологія: концепція взаємодії
 
Creator Буняк, Н. М.
 
Description Необхідність екологізації маркетингу випливає з основних тенденцій негативних змін стану навколишнього природного середовища. Впровадження екологічного маркетингу дозволить забезпечити збереження якості навколишнього середовища при отриманні високоякісного суспільного продукту. The necessity of the marketing ecologization arises from the fundamental tendency of the environment state. The introduction of the ecological marketing provides the saving of environmental quality and makes it possible to receive a social product of maximum quality.
 
Date 2017-09-06T11:34:09Z
2017-09-06T11:34:09Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Буняк Н. М. Маркетинг та екологія: концепція взаємодії / Н. М. Буняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 7–12. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38952
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»