Запис Детальніше

Напрями реалізації концепції екологічного маркетингу в умовах соціалізації економіки

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Напрями реалізації концепції екологічного маркетингу в умовах соціалізації економіки
Directions implementing the concept of ecological marketing in conditions of socialization of the economy
 
Creator Косар, Н. С.
Гап’як, Т. М.
Федунь, М. Р.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
 
Subject екологічний маркетинг
переробка сміття
нетрадиційна енергетика
екологічно чиста продукція та упаковка
сільський зелений туризм
ecological marketing
recycling
alternative energy
environmentally friendly products and packaging
rural green tourism
658.8
 
Description Визначено передумови розвитку концепції екологічного маркетингу в Україні. Встановлено, що її розвиток повністю узгоджується з концепцією маркетингу цінності, у якій основний акцент робиться на орієнтацію на людину та її бажання. Детально проаналізовано такі напрями реалізації концепції екологічного маркетингу, як
зменшення викидів у довкілля, розвиток нетрадиційної енергетики, збирання та
переробка сміття, екологічно чиста продукція і упаковка, сільський зелений туризм на
підставі вивчення зарубіжного та вітчизняного досвіду. Подано пропозиції стосовно
активізації просування екологічних продуктів в Україні через об’єднання зусиль
суб’єктів господарювання та регіональних органів влади та управління.
Recently in developed countries is growing demand for environmentally friendly
products and packaging, green energy, green rural tourism, much attention is given to
recycling. Summarizing the current state of environmental marketing in Ukraine should study
and adaptation of the world, including the European experience in this area to the Ukrainian
environment. The development of the concept of environmental marketing is consistent with
the concept of value marketing, which focuses on the orientation of the man, his desire and
when desire to improve the financial performance of companies is combined with corporate
social responsibility. Active development of the concept of environmental marketing cause
marketing, social, environmental, economic, and technological factors.
The purpose of this article is to analyze the main directions of environmental marketing
concept in the world and in Ukraine, development of recommendations for the active use of the
concept of domestic enterprises.
Environmental marketing – a kind of marketing which caused the emergence of
environmental needs of the population due to the deterioration of the environment, aimed at
meeting the needs of consumers through the exchange of goods, services, information that does
not violate the ecological balance of the environment and does not harm human health or the
society as a whole. Concept environmental marketing can be viewed in different ways:
emissions into the environment; alternative energy; organic products, packaging reversible;
green tourism and so on.
If Ukraine recycle at least 50 % of waste, it would provide additional income from the
sale of recycled materials at a rate of nearly 3,3 billion. UAH. Active use of the regions of modern methods of recycling involves primarily the mechanism of separate collection,
transportation, processing and disposal of waste at the same time is a prerequisite for reducing
their harmful effects on the environment and public health. It would be well to learn from the
experience of Western Europe and the USA in the field of environmentally friendly
technologies of waste to generate electricity. Toward recycling should increase environmental
awareness in Ukraine.
In terms of deterioration of relations with Russia, the growing problem of energy supply,
increasing emissions of conventional energy in the environment important for domestic
companies to use alternative energy sources.
Environmental Marketing also provides for the production of environmentally friendly
products and packaging. Using natural materials and natural production Bio-packaging.
Toward environmental marketing is also necessary to develop ecological tourism – rural
green tourism. Today travel companies are not very interested in the development of green
tourism (excluding cooperation with elite cottages) because of this cooperation are small
commission. Therefore, there must first show interest to local authorities and management
through active promotion of such products on the market. It is necessary to use a
differentiated approach, tailored to suit different target groups of tourists.
Implement basic concept of environmental marketing in their activities should as
separate entities in order to enhance their image and adherence to their customers and
regional authorities and administration. Only a comprehensive approach to address
environmental issues in current conditions can ensure success.
 
Date 2018-05-17T13:09:41Z
2018-05-17T13:09:41Z
2017-06-20
2017-06-20
 
Type Article
 
Identifier Косар Н. С. Напрями реалізації концепції екологічного маркетингу в умовах соціалізації економіки / Н. С. Косар, Т. М. Гап’як, М. Р. Федунь // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 863. — С. 94–100.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/41217
Kosar N. S. Directions implementing the concept of ecological marketing in conditions of socialization of the economy / N. S. Kosar, T. M. Hap’iak, M. R. Fedun // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Lohistyka. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 863. — P. 94–100.
 
Language uk
 
Relation Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика, 863, 2017
http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_11_83
http://zbirnuk.bukuniver.edu.ua/issue_articles/16_3.pdf
http://www.vestnikdnu.com.ua/archive/
http://cyberleninka.ru/article/n/udoskonalennya-sistemi-pererobki-tverdih-pobutovih-vidhodiv-v-ukrayini
http://greencubator.info/2015/02/startuvav-noviysezon-
http://zeleni.biz/page/2/
http://meblikarpat.com.ua
http://krai.ua/ecotara
http://bankstatey.com/index.php?
http://eco-tours.biz/
http://tourlib.net/statti_ukr/roshko.htm
http://tourlib.net/statti_ukr/dejneko.htm
http://www.vestnikdnu.com.ua/archive/201482/84.html
http://greencubator.info/2015/02/startuvav-noviy
http://ecotours
1. Свида І. В. Екологічний маркетинг в Україні: передумови виникнення та перспективи розвитку / І. В. Свида // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту “Економічні науки”. – 2012. – № 1 (45). – С. 301–304.
2. Кучмійов А. В. Екологічний маркетинг у системі еколого-економічного управління [Електронний ресурс] / А. В. Кучмійов // Ефективна економіка. – 2011. – № 11. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_11_83.
3. Ращенко А. В. Суть та еволюція поняття “екологічний маркетинг” [Електронний ресурс] / А. В. Ращенко. – Режим доступу: http://zbirnuk.bukuniver.edu.ua/issue_articles/16_3.pdf.
4. Тихенко В. С. Реалізація національних та наднаціональних проектів збирання та переробки побутових відходів в Україні [Електронний ресурс] / В. С. Тихенко. – Режим доступу: http://www.vestnikdnu.com.ua/archive/ 201482/84.html.
5. Харченко Т. Удосконалення системи переробки твердих відходів в Україні [Електронний ресурс] / Т. Харченко, Ю. Сагайдак // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка “Економіка”. – 2014. – № 165. – Режим доступу: http://cyberleninka.ru/article/n/udoskonalennya-sistemi-pererobki-tverdih-pobutovih-vidhodiv-v-ukrayini
6. Веклич О. О. Сучасний стан і ефективність економічного механізму екологічного регулювання / О. О. Веклич // Економіка України. – 2003. – № 10. – С. 62–70.
7. Енергозберігаючі та “зелені” технології [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://greencubator.info/2015/02/startuvav-noviysezon- vseukrayinskogo-konkursu-innovatsiyniy-proriv/.
8. Зелена енергетика – невичерпне джерело природи [Електронний ресурс] / Зелені технології. – Режим доступу: http://zeleni.biz/page/2/.
9. Меблі Карпат [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://meblikarpat.com.ua.
10. Країна & край [Електронний ресурс] / Екоупаковка. – Режим доступу: http://krai.ua/ecotara.
11. Екологічна упаковка з макулатури [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://bankstatey.com/index.php? newsid=11538.
12. Окландер М. А. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. / М. А. Окландер, М. В. Кірносова. – К.: Центр учбової літератури, 2014. – 208 с.
13. Кірносова М. В. Вимоги екологічного маркетингу до упаковки товару // Вісник Хмельницького національного університету “Економічні науки”. – 2011. – № 6. – T. 4. – С. 57–60.
14. Крикавський Є. В. Логістика: традиційні і нетрадиційні сфери використання // Є. В. Крикавський. – Вісник Національного університету “Львівська політехніка” “Логістика”. – Львів, 2006. – № 552. – С. 62–75.
15. Вакуліч А. М. Ринок біоупаковки: фактори та перспективи розвитку / А. М. Вакуліч, В. П. Колесніков, В. В. Журавель // Європейський вектор економічного розвитку. – 2013. – № 1 (14). – С. 33–39.
16. Екологічний та зелений туризм України [Електронний ресурс] / Еco-Тours. – Режим доступу: http://eco-tours.biz/.
17. Рошко Н. Б. Розвиток сільського зеленого туризму в Україні [Електронний ресурс] / Н. Б. Рошко // Збірник наукових праць Буковинського університету “Економічні науки”. – 2011. – № 7. – Режим доступу: http://tourlib.net/statti_ukr/roshko.htm.
18. Дейнеко Л. В. Сільський туризм як один із напрямків розвитку підприємництва на селі [Електронний ресурс] / Л. В. Дейнеко, І. О. Іртищева, П. М. Купчак // Економіка. Управління. Інновації. – 2010. – № 1. – Режим доступу: http://tourlib.net/statti_ukr/dejneko.htm.
1. Svyda I. V. (2012) Ekolohichnyi marketynh v Ukraini: peredumovy vynyknennia ta perspektyvy rozvytku [Environmental marketing in Ukraine: the prerequisites of development and prospects]. Visnyk Chernivetskoho torhovelno-ekonomichnoho instytutu “Ekonomichni nauky”. [Bulletin of Chernivtsi Trade and Economic Institute, “Economic Sciences”], 1(45), 301–304.
2. Kuchmiiov A. V. (2011) Ekolohichnyi marketynh u systemi ekoloho-ekonomichnoho upravlinnia [Environmental marketing system of ecological and economic governance]. Efektyvna ekonomika [Efficient economy], 11 Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_11_83.
3. Rashchenko A. V. Sut ta evoliutsiia poniattia “ekolohichnyi marketynh” [The essence and evolution of the concept of “eco-marketing”] Retrieved from http://zbirnuk.bukuniver.edu.ua/issue_articles/16_3.pdf.
4. Tykhenko V. S. Realizatsiia natsionalnykh ta nadnatsionalnykh proektiv zbyrannia ta pererobky pobutovykh vidkhodiv v Ukraini [Implementation of national and supranational projects collecting and recycling waste in Ukraine]. Retrieved from http://www.vestnikdnu.com.ua/archive/201482/84.html.
5. Kharchenko T. & Sahaidak Iu. (2014) Udoskonalennia systemy pererobky tverdykh vidkhodiv v Ukraini [Improvement of solid waste management in Ukraine] Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka “Ekonomika” [Bulletin of Kyiv National Taras Shevchenko University “Economics."],165. Retrieved from http://cyberleninka.ru/article/n/udoskonalennya-sistemi-pererobki-tverdih-pobutovih-vidhodiv-v-ukrayini.
6. Veklych O. O. (2003) Suchasnyi stan i efektyvnist ekonomichnoho mekhanizmu ekolohichnoho rehuliuvannia [Current status and effectiveness of the economic mechanism of environmental regulation]. Ekonomika Ukrainy [Ukraine economy], 3, 62–70.
7. Enerhozberihaiuchi ta “zeleni” tekhnolohii [Energyefficient and “green” technology]. Retrieved from http://greencubator.info/2015/02/startuvav-noviy sezonvseukrayinskogo-konkursu-innovatsiyniy-proriv/.
8. Zelena enerhetyka - nevycherpne dzherelo pryrody [Green energy - an inexhaustible source of nature]. Retrieved from http://zeleni.biz/page/2/.
9. Mebli Karpat [Furniture Carpathians]. Furniture Carpathians. Retrieved from http://meblikarpat.com.ua.
10. Kraina & krai [Country & land]. Ekoupakovka [Environmental packaging]. Retrieved from http://krai.ua/ecotara.
11. Ekolohichna upakovka z makulatury [Environmental packaging made of recycled paper]. Retrieved from http://bankstatey.com/index.php? newsid=11538.
12. Oklander M. A., Kirnosova M. V. (2014) Marketynhova tovarna polityka [Marketing product policy]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury.
13. Kirnosova M. V. (2011) Vymohy ekolohichnoho marketynhu do upakovky tovaru [Environmental marketing requirements for packaging products]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu “Ekonomichni nauky” [Bulletin of Khmelnytsky National University“Economic Sciences”], 4, 57–60.
14. Krykavskyi Ye.V. Lohistyka: tradytsiini i netradytsiini sfery vykorystannia // Ye.V. Krykavskyi. –Visnyk Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika” “Lohistyka”. – Lviv, 2006.– № 552. – S. 62–75.
15. Vakulich A. M., Kolesnikov V. P., Zhuravel V. V. (2013) Rynok bioupakovky: faktory ta perspektyvy rozvytku [Market biopackaging: Factors and Prospects of Development]. Evropeiskyi vektor ekonomichnoho rozvytku [European vector of economic development], 1(14), 33–39.
16. Ekolohichnyi ta zelenyi turyzm Ukrainy [The ecological and green tourism Ukraine]. Еco-Тours. Retrieved from http://ecotours. biz.
17. Roshko N. B. (2011) Rozvytok silskoho zelenoho turyzmu v Ukraini [Development of rural green tourism in Ukraine] Zbirnyk naukovykh prats Bukovynskoho universytetu “Ekonomichni nauky” [Proceedings of Bukovina University “Economic Sciences”], 7. Retrieved from ttp://tourlib.net/statti_ukr/roshko.htm.
18. Deineko L. V., Irtyshcheva I. O., Kupchak P. M. (2010) Silskyi turyzm yak odyn iz napriamkiv rozvytku pidpryiemnytstva na seli [Rural tourism as one of the areas of entrepreneurship development in rural areas]. Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii. [Economy. Management. Innovation], 1. Retrieved from http://tourlib.net/statti_ukr/dejneko.htm
 
Rights ©Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Косар Н. С., Гап’як Т. М., Федунь М. Р., 2017
 
Format 94-100
7
application/pdf
image/png
 
Coverage Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки