Запис Детальніше

Architectural education policy

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Architectural education policy
Політика архітектурної освіти
 
Creator Bouryak, Alexander
 
Subject architectural education
self-repression
pedagogy of freedom
methodological thinking
superschools
архітектурна освіта
самопригнічення
педагогіка свободи
методологічне мислення
супершколи
 
Description The study focuses on the relationship between the political reality of the last decades and life of the
domestic architectural school. The subject of analysis is the methodological perspective of transformation of the
architectural education in an active factor of positive changes in the life of the professional community and
gaining by it a meaningful position in society. Дослідження зосереджено на взаємозв’язках між політичною реальністю останніх десятиліть та життям
вітчизняної архітектурної школи. Проаналізовано методологічні перспективи перетворення архітектурної освіти на активний
чинник позитивних змін у житті професійної спільноти та набуття нею значущої позиції в соціумі.
 
Date 2017-04-11T11:23:38Z
2017-04-11T11:23:38Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Bouryak A. Architectural education policy / Alexander P. Bouryak // Architectural Studies. – 2016. – Volume 2, number 1. – P. 13–16. – Bibliography: 6 titles.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/37279
 
Language en
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки