Запис Детальніше

Маркетинг продуктів харчування радіопротекторної дії: макро- і мікрорівень

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг продуктів харчування радіопротекторної дії: макро- і мікрорівень
 
Creator Самойленко, З. М.
 
Description Проаналізовано та розроблено напрями товарної політики продуктів харчування радіопротекторної дії, розглянуто можливість застосування концепції маркетингу на різних ієрархічних рівнях у розрізі джерел надходження радіонуклідів до організму людини та способів їх виведення, запропоновано використання методів маркетингу як ефективного засобу активізації продажу радіозахисного харчування. Radioprotective food products’ product policy directions were elaborated, possibility of marketing concept application was considered at different hierarchy levels as for sources of radionuclide entrance into the human body and ways of their assimilation, marketing methods’ usage as an effective measure of radioprotective food products’ sales activation was suggested.
 
Date 2017-09-06T13:09:46Z
2017-09-06T13:09:46Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Самойленко З. М. Маркетинг продуктів харчування радіопротекторної дії: макро- і мікрорівень / З. М. Самойленко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 379–384. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39033
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»