Запис Детальніше

Використання принципів позиціонування при проведенні стратегічного аналізу ринку продукції промислового призначення

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання принципів позиціонування при проведенні стратегічного аналізу ринку продукції промислового призначення
 
Creator Денисов, О. Є.
 
Description В Україні відбувається структуризація економіки та спостерігаються спроби формування ринків з метою підвищення ефективності діяльності операторів на ньому. Використання принципів позиціонування на ринках великотоннажної продукції дає змогу чітко оцінити вплив великих споживачів і постачальників, потужних операторів ринку та здійснити прогнози розвитку цих ринків у майбутньому. Nowadays the process of creating economical structure in the markets that’s aim is an increasing of business activity effectiveness take place in Ukraine. Using the principles of positioning at the markets of the big volume products allows evaluate influence of big consumers and suppliers powerful market operators and make forecasts of the markets development.
 
Date 2017-09-06T11:37:11Z
2017-09-06T11:37:11Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Денисов О. Є. Використання принципів позиціонування при проведенні стратегічного аналізу ринку продукції промислового призначення / О. Є. Денисов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 47–54.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38959
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»