Скарги як чинник оздоровлення бізнесу в Україні
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Скарги як чинник оздоровлення бізнесу в Україні
|
|
Creator |
Пащук, О. В.
|
|
Description |
Розглянута поведінка незадоволених клієнтів та вирішення конфліктів з ними, що є функціональною проблемою діяльності підприємства. Проаналізовано фактори, що впливають на поведінку споживачів; скарги як дані для ринкових досліджень. Запропоновано напрямки дій для розчарованих клієнтів, гарантії, каталог скарг як інструментарій для координації успішного ведення і оздоровлення бізнесу. The behaviour of dissatisfied consumers and the solving of conflicts with them which is a functional problem of enterprise activity are considered in the article. Factors which influence behaviour of consumers, complaints as the data for market researches are analysed. Directions of dissatisfied clients actions, guarantee, the catalogue of complaints as toolkit for coordination of successful conducting and improvement of business are offered in this article.
|
|
Date |
2017-09-06T13:05:37Z
2017-09-06T13:05:37Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пащук О. В. Скарги як чинник оздоровлення бізнесу в Україні / О. В. Пащук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 342–348. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39027 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|