Запис Детальніше

Екогомологічні засади маркетингу, логістики і менеджменту в національній економіці

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екогомологічні засади маркетингу, логістики і менеджменту в національній економіці
 
Creator Злупко, С. М.
Мельниченко, О. С.
 
Description Вперше розглядається місце і роль екогомології, науки про органічність розвитку людини і довкілля в системі маркетингу, логістики і менеджменту з врахуванням особливостей економіки України. На основі наукових аргументацій і реалій української дійсності доводиться необхідність врахування екогомологіч- них засад економічного розвитку у маркетинговій і менеджментській діяльності на сучасному етапі. In this article for the first time is under review the place and role of the ecohomology, the science about organic of development of human being and environment - in system of marketing, logistics and management taking into account the Ukraine economy’s specifics. The necessity of taking into account the ecomologic data of the economic development in marketing and management today is proved on the base of scientific arguments and realities of the Ukrainian life.
 
Date 2017-03-22T09:58:54Z
2017-03-22T09:58:54Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Злупко С. М. Екогомологічні засади маркетингу, логістики і менеджменту в національній економіці / С. М. Злупко, О. С. Мельниченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 48–52. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36794
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»