Запис Детальніше

Значення лояльності клієнтів у функціонуванні сучасного підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення лояльності клієнтів у функціонуванні сучасного підприємства
 
Creator Войнаровська, Х.
 
Description Показано сутність і значення наявності у фірми лояльних клієнтів. Підприємства, застосовуючи стратегію CRM, стараються модифікувати поведінку клієнтів в часі, а також зміцнювати з ними індивідуальні зв’язки. Істотною частиною роботи є характеристика типів лояльності індивідуальних клієнтів, яка дає змогу визначити групи покупців, з якими підприємство має шанси створити глибші, довготриваліші стосунки, а також ті групи, які потрібно виключити зі сфер своїх зацікавлень.
The purpose of clause - to show essence and importance of presence at firm of the loyal clients. The enterprises, applying strategy CRM, try to modify of behaviour of the clients in time, and also to strengthen with them individual communications. The important part of clause is the characteristic of types of loyalty of the individual clients, which permits to define groups of the buyers, with which the enterprise has chances to create deeper, long-term relations, and also those groups, which it is necessary to exclude from spheres of the interests.
 
Date 2017-08-11T08:32:12Z
2017-08-11T08:32:12Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Войнаровська X. Значення лояльності клієнтів у функціонуванні сучасного підприємства / Х. Войнаровська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 158–163. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38655
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»