Запис Детальніше

Роль та принципи управління взаємозв’язками підприємства зі споживачами продукції

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль та принципи управління взаємозв’язками підприємства зі споживачами продукції
 
Creator Коваль, З. О.
 
Description Розглянуто поняття управління взаємозв’язками підприємства із споживачами, здійснено класифікацію факторів, які необхідно враховувати при їх плануванні. Запропоновано модель процесу управління взаємозв’язками підприємства із споживачами продукції і матрицю порівняння величин витрат і обсягів реалізації продукції. The term of mutual relationship management between enterprises and customers is ravened. The classification of factors that should be considered in the process of planning is proposed. The model of mutual relationship management between enterprises and customers as well as comparing matrix of corporate costs and revenues are developed.
 
Date 2017-06-02T13:46:03Z
2017-06-02T13:46:03Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Коваль З. О. Роль та принципи управління взаємозв’язками підприємства зі споживачами продукції / З. О. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 289–295. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38251
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»