Проблеми формування попиту в системі екологічного маркетингу
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми формування попиту в системі екологічного маркетингу
|
|
Creator |
Вічевич, А. М.
Вайданич, Т. В. |
|
Description |
Розглянуто етапи формування екологічно усвідомлених потреб у їх взаємозв’язку із еволюцією екологічного маркетингу, а також поняття, функції, проблеми та основні завдання екологічного маркетингу. The ecological demand stage formation in its connection with ecological marketing evolution is observed in this article. Besides that, terms, principles, functions, problems and basic aims of ecological marketing are discussed there.
|
|
Date |
2017-08-11T08:07:19Z
2017-08-11T08:07:19Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вічевич А. М. Проблеми формування попиту в системі екологічного маркетингу / А. М. Вічевич, Т. В. Вайданич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 10–14. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38626 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|