Запис Детальніше

Проблеми формування попиту в системі екологічного маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми формування попиту в системі екологічного маркетингу
 
Creator Вічевич, А. М.
Вайданич, Т. В.
 
Description Розглянуто етапи формування екологічно усвідомлених потреб у їх взаємозв’язку із еволюцією екологічного маркетингу, а також поняття, функції, проблеми та основні завдання екологічного маркетингу. The ecological demand stage formation in its connection with ecological marketing evolution is observed in this article. Besides that, terms, principles, functions, problems and basic aims of ecological marketing are discussed there.
 
Date 2017-08-11T08:07:19Z
2017-08-11T08:07:19Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Вічевич А. М. Проблеми формування попиту в системі екологічного маркетингу / А. М. Вічевич, Т. В. Вайданич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 10–14. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38626
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»