Запис Детальніше

Зниження зносу в системі “колесо-рейка” удосконалення автоматизації процесу лубрикації гребеня колеса

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Зниження зносу в системі “колесо-рейка” удосконалення автоматизації процесу лубрикації гребеня колеса
Wear reduction in the “wheel-rail” by improving automation lubrication wheels flange process
 
Creator Клюєв, С. О.
Klyuyev, S.
 
Contributor Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля
 
Subject локомотив
лубрикація
автоматична система керування
акустична емісія
навігаційна система
locomotive
lubrication
automatic control system
acoustic emission
navigation system
681.51
 
Description Досліджено акустичний метод контролю контактування колісної пари з головкою рейки. Наведено принципи керування процесом лубрикації колісних пар. Запропонована конструкція автоматичної слідкувальної системи лубрикації колісних пар локомотива. Проведені теоретичні дослідження контактної взаємодії колеса з рейкою при проходженні криволінійних ділянок шляху.
The article is selected and researched acoustic control method of contacting the wheelset of the head of rail. Presented principles of management control process lubrication of wheelsets. The design of the automatic tracking systems lubrication of locomotive bogies. Theoretical studies of contact interaction with rail wheels when passing curved sections of track.
 
Date 2018-03-13T14:24:15Z
2018-03-13T14:24:15Z
2017-03-28
2017-03-28
 
Type Article
 
Identifier Клюєв С. О. Зниження зносу в системі “колесо-рейка” удосконалення автоматизації процесу лубрикації гребеня колеса / С. О. Клюєв // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — Том 866. — С. 157–161.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39697
Klyuyev S. Wear reduction in the “wheel-rail” by improving automation lubrication wheels flange process / S. Klyuyev, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Dynamika, mitsnist ta proektuvannia mashyn i pryladiv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — Vol 866. — P. 157–161.
 
Language uk
 
Relation Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів (866), 2017
1. Андриевский С. М. Боковой износ рельсов на кривых // Научн. тр. Всесоюзн. научн.-иссл. ин-та ж.-д. транспорта. – 1961. – Вып. 207. – 128 с.
2. Вериго М. Ф. Взаимодействие пути и подвижного состава в кривых малого радиуса и борьба с боковым износом рельсов и гребней колесМ.:ПТКБ ЦП МПС, 1997. – 207 с.
3. Богданов В. М., Захаров С. М. Современные проблемы системы колесо – рельс // Железные дороги мира. – 2004. – № 1. – С. 57–62.
4. Бартенева Л. И., Никитин В. Е. Технология комплексного снижения износа гребеня колеса и рельса с помощью передвижных рельсосмазывателей // Железные дороги мира. – 2004.– № 1. – С. 62–68.
5. Коссов B. C. Влияние лубрикации рельсов на динамические качества и износ гребней колес при движении локомотива в кривых: сб. “Вопросы транспортного машиностроения”. – Брянск, 2000. – С. 31–39
6. Файзибаев Ш. С. Обоснование модели оценки износа колесных пар локомотивов при движении в кривых участках рельсового пути // Транспортное машиностроение. – 2003. – №6. – С.22–23.
1. Andrievskii S. M. Bokovoi iznos relsov na krivykh, Nauchn. tr. Vsesoiuzn. nauchn.-issl. in-ta zh.-d. transporta, 1961, Iss. 207, 128 p.
2. Veriho M. F. Vzaimodeistvie puti i podvizhnoho sostava v krivykh maloho radiusa i borba s bokovym iznosom relsov i hrebnei kolesM.:PTKB TsP MPS, 1997, 207 p.
3. Bohdanov V. M., Zakharov S. M. Sovremennye problemy sistemy koleso – rels, Zheleznye dorohi mira, 2004, No 1, P. 57–62.
4. Barteneva L. I., Nikitin V. E. Tekhnolohiia kompleksnoho snizheniia iznosa hrebenia kolesa i relsa s pomoshchiu peredvizhnykh relsosmazyvatelei, Zheleznye dorohi mira, 2004, No 1, P. 62–68.
5. Kossov B. C. Vliianie lubrikatsii relsov na dinamicheskie kachestva i iznos hrebnei koles pri dvizhenii lokomotiva v krivykh: sb. "Voprosy transportnoho mashinostroeniia", Briansk, 2000, P. 31–39
6. Faizibaev Sh. S. Obosnovanie modeli otsenki iznosa kolesnykh par lokomotivov pri dvizhenii v krivykh uchastkakh relsovoho puti, Transportnoe mashinostroenie, 2003, No 6, P.22–23.
 
Rights © Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Клюєв С. О., 2017
 
Format 157-161
5
application/pdf
image/png
 
Coverage Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки
Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky