Запис Детальніше

Моделювання стратегій поведінки конкурентних фірм на ринку надання туристичних послуг

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання стратегій поведінки конкурентних фірм на ринку надання туристичних послуг
 
Creator Грицюк, Ю. І.
Грицюк, М. Ю.
 
Subject ринок надання туристичних послуг
поведінка та взаємодія фірм
досконала та недосконала конкуренція
реакція фірми на дії конкурента
теорія ігор
моделі стратегій поведінки та взаємодії
стратегія поведінки Штакельберга
ситуація рівноваги Штакельберга
рівновага Курно
рівновага Неша
прийняття управлінських рішень
the market of tourist service provision
behavior and interaction of companies
perfect and imperfect competition
a response of the company to the competitor`s actions, game theory
models of behavior strategies and interaction
Stackelberg strategy of behavior
Stackelberg situation of equilibrium
Cournot equilibrium
Nash equilibrium
managerial decisions making
 
Description Розглянуто особливості побудови математичних моделей, які описують різні
стратегії поведінки конкурентних фірм на ринку надання туристичних послуг.
З'ясовано, що на ринку надання послуг будь-який його суб'єкт має діяти згідно зі
встановленими правилами поведінки та взаємодії учасників цього ринку. Розроблено
математичні моделі стратегій поведінки та взаємодії двох конкурентних фірм при
наданні однієї туристичної послуги, результати якої дали змогу визначити реакцію
однієї фірми на дії конкурента, встановити стратегією поведінки та ситуацію
(не)рівноваги Штакельберга, точку рівноваги Курно і Неша, а також уможливило
дослідити стійкість розглянутих станів рівноваги. Розроблено моделі стратегій
недосконалої та досконалої конкуренції туристичних фірм на ринку надання послуг, що
дало змогу прийняти обґрунтовані управлінські рішення. We have considered the peculiarities of mathematical models construction, which
describe different strategies of the competitive companies` behavior at the market of tourist
services. We have found that at the market of service provision any subject must act in
accordance with the established rules of behavior and interaction of participants of this
market. We have developed mathematical models of behavioral strategies and interaction
between two competing companies when providing one travel service. The results of which
provided the opportunity to determine the reaction of one company to the actions of a rival. In
addition, we have established a strategy of behavior and situation of (not) equilibrium
Stackelberg, the point of equilibrium Cournot, Nash, and it resulted in the investigation of the
stability of the considered states of equilibrium. We have developed the strategy models of the
imperfect and perfect competition of travel companies at the market of service provision that
resulted in well-grounded managerial decisions making.
 
Date 2017-04-13T09:18:26Z
2017-04-13T09:18:26Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Грицюк Ю. І. Моделювання стратегій поведінки конкурентних фірм на ринку надання туристичних послуг / Ю. І. Грицюк, М. Ю. Грицюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Інформаційні системи та мережі. – 2016. – № 854. – С. 50–62. – Бібліографія: 26 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/37383
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки