Запис Детальніше

Обґрунтування стратегій в концепції євромаркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обґрунтування стратегій в концепції євромаркетингу
 
Creator Мних, О. Б.
Антоненко, О. М.
Недіна, О. І.
 
Description Відображені ключові проблеми розвитку євроринків в конкурентному середовищі. Дається розгорнута характеристика різних типів маркетингових стратегій діяльності фірм в європейському економічному просторі. The key problems of development of euromarkets in competitive environment are reflected the article. The developed characteristic of different types of marketing strategy of activity of firms in the European economic space is given.
 
Date 2017-09-06T12:15:01Z
2017-09-06T12:15:01Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Мних О. Б. Обґрунтування стратегій в концепції євромаркетингу / О. Б. Мних, О. М. Антоненко, О. І. Недіна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 128–137. – Бібліографія: 15 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38990
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»