Запис Детальніше

Методичні підходи до оцінювання мотивованості працівників до корпоративного навчання

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи до оцінювання мотивованості працівників до корпоративного навчання
Methodological approaches to estimation of motivation to corporate training
Методические подходы к оцениванию мотивированности к корпоративному обучению
 
Creator Кир’янова, Олена Вікторівна
Kiriyanova, Olena
Кирьянова, Елена Викторовна
 
Subject Професійна освіта
корпоративне навчання
система корпоративної освіти
фактори впливу
внутрішня мотивація до навчання
діагностичний інструментарій
Professional education
corporate learning
corporate education system
factors of influence
internal motivation to study
diagnostic tools
Профессиональное образование
корпоративное обучение
система корпоративного обучения
факторы влияния
внутренняя мотивация к обучению
диагностический инструментарий
331.108.4
 
Description У статті розглянуто сучасні тенденції корпоративної освіти, досліджено сучасніпідходи до організації навчання працівників, підкреслено важливість визначення внутрішньої мотивації працівника до навчання, визначено основні об’єктивні та суб’єктивні фактори впливу на ставлення до корпоративної освіти та запропоновано інструментарій оцінювання вмотивованості до корпоративного навчання.
The article deals with modern tendencies of corporate education, modern approaches to organization of training of employees are investigated, the importance of determining the internal motivation of an employee for training has been determined, the main objective and subjective factors of influence on the attitude towards corporate education have been determined and the tools of assessment of motivation for corporate training have been proposed. An effective system of corporate training for the vast majority of innovative organizations is one of the most important elements of corporate culture and an effective tool for ensuring continued development and competitiveness on the market. The purpose of this article is to highlight methodological approaches to assessing the subjective motivation of employees for training within the framework of the corporate educational system.
В статье рассмотрены современные тенденции корпоративного обучения, исследованы современные подходы к организации обучения работников, подчеркнута важность определения внутренней мотивации работника к обучению, определены основные объективные и субъективные факторы, влияющие на отношение к корпоративному образованию и предложен инструментарий оценки мотивированности к корпоративному обучению.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-06-12T08:27:23Z
2018-06-12T08:27:23Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Кир’янова О. В. / Кир’янова О. В. // Соціально-трудові відносини: теорія та практика : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Ін-т соц.-труд. відносин ; [редкол.: А. М. Колот (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – № 1. – С. 248–254.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24774
 
Language uk