Запис Детальніше

Використання фонових знань на уроках літератури (у контексті формування загальнокультурної компетентності)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/24006/
 
Title Використання фонових знань на уроках літератури (у контексті формування загальнокультурної компетентності)
Использование фоновых знаний на уроках литературы (в контексте формирования общекультурной компетентности)
Using background knowledge at Literature lessons (in the context of general cultural competence development)
 
Creator Сафарян, Світлана Іванівна
 
Subject Навчально-методичні посібники
 
Description Упровадження компетентнісного підходу до шкільного навчання літератури передбачає, зокрема, формування загальнокультурної компетентності учнів, спрямованої насамперед на розвиток здатності до активної участі в діалозі культур. Успішна реалізація цього завдання неможлива без засвоєння на уроках літератури певних фонових знань, без яких художній твір не може бути сприйнятим адекватно авторському задуму. У посібнику наведено методичні рекомендації щодо використання різних видів фонових знань на уроках літератури, де вивчаються твори мистецтва слова різні за жанровими ознаками. Простежено особливості їхнього сприймання учнями різного віку та рівня літературного розвитку.
Внедрение компетентносного подхода к школьному обучению литературы предусматривает прежде всего формирование общекультурной компетентности учащихся, направленной в первую очередь на развитие способности к активному участию в диалоге культур. Успешная реализация этого задания невозможна без усвоенных на уроках литературы определенных фоновых знаний, без которых художественное произведение не может быть воспринято адекватно авторскому замыслу. В пособии приведены методические рекомендации относительно использования различных видов фоновых знаний на уроках литературы, посвященных изучению произведений искусства слова разных родов и жанров. Проанализированы особенности их восприятия учащимися разного возраста и уровня литературного развития.
Implementing a competency based approach to the schooling of literature requires, first of all, the development of general cultural competence of students, aimed primarily at developing the ability to take active part in the dialogue of cultures. Successful implementation of this task is impossible without the background knowledge acquired at Literature lessons, which makes it possible to perceive the work of art according to the author's intention. The book provides guidance on the use of various types of background knowledge at Literature classes devoted to the study of the works of art of different genera and genres; it analyzes the peculiarities of their perception by pupils of different age and level of literary development.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2018
 
Type Підручник/посібник
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/24006/1/S_Safaryan_VFZNULUKFZK_IPPO.pdf
Сафарян, Світлана Іванівна (2018) Використання фонових знань на уроках літератури (у контексті формування загальнокультурної компетентності) Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ, Україна. ISBN 978-617-658-041-6