Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Рижанової А.О. на дисертацію Шугайло Я.В.Соціально-педагогічні умови подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків.
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/24008/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Рижанової А.О. на дисертацію Шугайло Я.В.Соціально-педагогічні умови подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків.
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Рижанової А.О. на дисертацію Шугайло Я.В.Соціально-педагогічні умови подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків. Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Рижанової А.О. на дисертацію Шугайло Я.В.Соціально-педагогічні умови подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків. |
|
Creator |
Шугайло, Яна Володимирівна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
Дисертація присвячена актуальній проблемі подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків. На основі теоретичного аналізу наукових джерел визначено особливості соціалізації підлітків в умовах інформаційного середовища, виокремлено позитивні та негативні наслідки впливу мас-медіа на соціалізацію учнів закладів загальної середньої освіти. У дослідженні виокремлено критерії оцінки подолання негативного впливу мас-медіа (когнітивний, мотиваційно-ціннісний та діяльнісний), обґрунтовано та експериментально апробовано соціально-педагогічні умови подолання його негативного впливу: 1) інформування підлітків, їхніх батьків щодо негативних наслідків упливу засобів масової інформації; 2) формування критичного ставлення підлітків до мас-медіа; 3) актуалізація в системі цінностей підлітків загальнолюдських цінностей і сприяння розвитку їхніх комунікативних умінь. Розроблено змістово-методичне забезпечення впровадження соціально-педагогічних умов подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків в умовах закладів загальної середньої освіти та неурядових організацій. До найбільш ефективних методів і форм роботи соціального педагога з підлітками віднесено соціально-просвітницький тренінг, дискусії, мозковий штурм, рольові ігри, виконання творчих проектів. Дисертація присвячена актуальній проблемі подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків. На основі теоретичного аналізу наукових джерел визначено особливості соціалізації підлітків в умовах інформаційного середовища, виокремлено позитивні та негативні наслідки впливу мас-медіа на соціалізацію учнів закладів загальної середньої освіти. У дослідженні виокремлено критерії оцінки подолання негативного впливу мас-медіа (когнітивний, мотиваційно-ціннісний та діяльнісний), обґрунтовано та експериментально апробовано соціально-педагогічні умови подолання його негативного впливу: 1) інформування підлітків, їхніх батьків щодо негативних наслідків упливу засобів масової інформації; 2) формування критичного ставлення підлітків до мас-медіа; 3) актуалізація в системі цінностей підлітків загальнолюдських цінностей і сприяння розвитку їхніх комунікативних умінь. Розроблено змістово-методичне забезпечення впровадження соціально-педагогічних умов подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків в умовах закладів загальної середньої освіти та неурядових організацій. До найбільш ефективних методів і форм роботи соціального педагога з підлітками віднесено соціально-просвітницький тренінг, дискусії, мозковий штурм, рольові ігри, виконання творчих проектів. Дисертація присвячена актуальній проблемі подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків. На основі теоретичного аналізу наукових джерел визначено особливості соціалізації підлітків в умовах інформаційного середовища, виокремлено позитивні та негативні наслідки впливу мас-медіа на соціалізацію учнів закладів загальної середньої освіти. У дослідженні виокремлено критерії оцінки подолання негативного впливу мас-медіа (когнітивний, мотиваційно-ціннісний та діяльнісний), обґрунтовано та експериментально апробовано соціально-педагогічні умови подолання його негативного впливу: 1) інформування підлітків, їхніх батьків щодо негативних наслідків упливу засобів масової інформації; 2) формування критичного ставлення підлітків до мас-медіа; 3) актуалізація в системі цінностей підлітків загальнолюдських цінностей і сприяння розвитку їхніх комунікативних умінь. Розроблено змістово-методичне забезпечення впровадження соціально-педагогічних умов подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків в умовах закладів загальної середньої освіти та неурядових організацій. До найбільш ефективних методів і форм роботи соціального педагога з підлітками віднесено соціально-просвітницький тренінг, дискусії, мозковий штурм, рольові ігри, виконання творчих проектів. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/24008/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%A0%D0%B8%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97%20%D0%90.%D0%9E..pdf
Шугайло, Яна Володимирівна (2018) Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Рижанової А.О. на дисертацію Шугайло Я.В.Соціально-педагогічні умови подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків. Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|