Запис Детальніше

Маркетингові технології впливу на поведінку споживачів туристського ринку

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові технології впливу на поведінку споживачів туристського ринку
 
Creator Мазіна, І.О.
 
Subject Устойчивое развитие городов (2018)
 
Date 2018-04
 
Type Доклад на конференции или семинаре
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/49656/1/ilovepdf_com-139-141.pdf
Мазіна, І.О. (2018) Маркетингові технології впливу на поведінку споживачів туристського ринку. In: Матеріали ХІ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції «Сталий розвиток міст», 24-26 квітня 2018 р., Харків.
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/49656/