Рефлексія досвіду навчально-професійної діяльності як ресурс особистісного розвитку майбутніх психологів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/27166/
|
|
Title |
Рефлексія досвіду навчально-професійної діяльності як ресурс особистісного розвитку майбутніх психологів
|
|
Creator |
Тичина, І. М.
|
|
Subject |
BF Psychology
|
|
Description |
Сучасні реалії життя та рівень психологічної допомоги, якого потребує суспільство, висувають нові вимоги до фахової підготовки майбутніх психологів. Метою навчального процесу стають не лише знання і уміння (які є програмними результатами навчання), а й загальні та спеціальні фахові компетентності випускників психологічних спеціальностей (які передбачають рефлексивне ставлення до власної навчально-професійної діяльності). Таким чином підкреслюється важливість не лише теоретичної підготовки майбутніх спеціалістів, а й її практична спрямованість та свідоме ставлення до цього процесу з боку суб‘єкта навчально-професійної діяльності.
|
|
Publisher |
ЖДУ імені І. Ф.
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/27166/1/Tychyna.pdf
Тичина, І. М. (2018) Рефлексія досвіду навчально-професійної діяльності як ресурс особистісного розвитку майбутніх психологів. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції (3). pp. 134-136. |
|