Запис Детальніше

Психологія спілкування педагога: інтегративний підхід

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710858/
 
Title Психологія спілкування педагога: інтегративний підхід
Психология общения педагога: интегративный подход
Psychology of teacher communication: an integrative approach
 
Creator Зливков, В.Л.
Лукомська, Світлана Олексіївна
 
Subject 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work
1 Philosophy. Psychology
37 Education
 
Description Посібник присвячено окремим аспектам психології педагогічного спілкування. Висвітлено теоретико-методологічні підходи до психології спілкування, традиційні та сучасні зарубіжні дослідження педагогічної комунікації, методики діагностики комунікативних стратегій вчителів і викладачів, шляхи формування комунікативної компетентності, зокрема й у контексті популярного нині майнфулнесс підходу. Особливо увагу приділено сучасним концепціям педагогічного спілкування та практичним методикам профілактики професійної деформації вчителів в умовах емоційно та інформаційно насиченої комунікації. Наведено психодіагностичні та психотерапевтичні методики, оволодівши якими, педагог зможе застосовувати нескладні засоби психологічної самодопомоги у своїй професійній діяльності.
Посібник адресовано широкому колу як педагогічних працівників, так і практичних психологів, соціальних працівників та усіх, хто цікавиться психологією спілкування у педагогічній галузі.
Пособие посвящено отдельным аспектам психологии педагогического общения. Освещены теоретико-методологические подходы к психологии общения, традиционные и современные зарубежные исследования педагогической коммуникации, методики диагностики коммуникативных стратегий учителей и преподавателей, пути формирования коммуникативной компетентности, в частности в контексте популярного ныне майнфулнесс подхода. Особенно внимание уделено современным концепциям педагогического общения и практическим методикам профилактики профессиональной деформации учителей в условиях эмоционально и информационно насыщенной коммуникации. Приведены психодиагностические и психотерапевтические методики, овладев которыми, педагог сможет применять несложные средства психологической самопомощи в своей профессиональной деятельности.
The manual is devoted to some aspects of the psychology of pedagogical communication. The theoretical and methodological approaches to communication psychology, traditional and contemporary foreign studies of pedagogical communication, methods of diagnosing communicative strategies of teachers and teachers, ways of forming communicative competence, in particular in the context of the nowadays mainframe approach, are highlighted. Particular attention is paid to modern concepts of pedagogical communication and practical methods of prevention of professional deformation of teachers in conditions of emotionally and informatively rich communication. The psychodiagnostic and psychotherapeutic methods are presented, having mastered them, the teacher will be able to apply simple means of psychological self-help in his professional activities. The manual is addressed to a wide range of pedagogical workers, as well as practical psychologists, social workers and anyone who is interested in psychology of communication in the pedagogical field.
 
Publisher ПП Лисенко М.М.
 
Date 2018
 
Type Book
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710858/1/Zlivkov_Lukomska_Ped_spilkuvannya.pdf
Зливков, В.Л. and Лукомська, Світлана Олексіївна (2018) Psychology of teacher communication: an integrative approach ПП Лисенко М.М., м. Ніжин, Україна. ISBN 978-617-640-376-0