Психологічні засади морально-патріотичного виховання особистості
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/24048/
978-617-7607-12-2 |
|
Title |
Психологічні засади морально-патріотичного виховання особистості
Психологические основы нравственно-патриотического воспитания личности Psychological principles of moral patriotic education of personality |
|
Creator |
Желанова, Вікторія В'ячеславівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У представленій статті актуалізовано проблему морально-патріотичного виховання особистості. Подано авторське трактування феноменів моральності та патріотизму. Репрезентовано структуру морально-патріотичної сфери особистості, що містить духовно-моральний, ціннісний, когнітивний, діяльнісний, ідентифікаційний складники. Визначено загальну логіку процесу морально-патріотичного виховання. Розкрито особистісні сфери, що є ґрунтовними у контексті морально-патріотичного виховання, а саме: самосвідомість, що переважно виконує функцію самопізнання, самоставлення та самооцінювання; мотиваційна сфера, що виконує у процесі морально-патріотичного виховання стимулювальну функцію.
В представленной статье актуализирован проблему нравственно-патриотического воспитания личности. Подано авторская трактовка феноменов нравственности и патриотизма. Представлены структуру морально-патриотической сферы личности, содержит духовно-нравственное, ценностный, когнитивный, деятельностный, идентификационный составляющие. Определены общую логику процесса нравственно-патриотического воспитания. Раскрыто личностные сферы, является основательными в контексте нравственно-патриотического воспитания, а именно: самосознание, преимущественно выполняет функцию самопознания, самоотношения и самооценки; мотивационная сфера, выполняет в процессе нравственно-патриотического воспитания стимулирующую функцию. In the presented article actualized the problem of moral and patriotic education of the individual. The author's interpretation of the phenomena of morality and patriotism is presented. Represented the structure of the moral-patriotic sphere of the personality, which contains the spiritual-moral, value, cognitive, activity, identity components. The general logic of the process of moral-patriotic education is defined. Personality spheres, which are grounded in the context of moral and patriotic education, are revealed, namely: self-awareness, which predominantly performs the function of self-knowledge, self-assessment and self-evaluation; motivational sphere, which performs in the process of moral and patriotic education a stimulatory function. |
|
Publisher |
Житомирський державний університет імені Івана Франка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/24048/1/V_Zhelanova_PO_PI_2018.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2018) Психологічні засади морально-патріотичного виховання особистості Проблеми освіти, 1 (88). с. 156-163. |
|