Ефективність маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ефективність маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках
Efficiency of marketing-distributing systems of agricultural enterprises in the target product markets Эффективность маркетингово-сбытовых систем аграрных предприятий на целевых продуктовых рынках |
|
Creator |
Гришова, Інна Юріївна
Gryshova, Inna Зайцев, Юрій Кузьмич Zaytsev, Yuriy Зайцев, Юрий Кузьмич |
|
Subject |
розподіл
збутова діяльність ефективність суб’єкти продуктового ринку товарорух маркетингова діяльність distribution sales activity subjects of the food market merchandising marketing activities распределение сбытовая деятельность субъекты продуктового рынка товародвижение маркетинговая деятельность 338.443:338.49 |
|
Description |
Стаття присвячена обґрунтуванню організаційно-економічних передумов формування та розвитку маркетингово-збутових систем на ринку агропродовольчої продукції. На основі зіставлення та критичного аналізу позицій дослідників визначено базові принципи побудови та функціонування маркетингово-збутових систем аграрних підприємств. Встановлено, що дотримання принципів результативності, диференційованості та адаптивності під час побудови маркетингово-збутових систем підприємства на ринку має ґрунтуватися на застосуванні сучасних маркетингових технологій суб’єктами вказаного ринку. Розглянуті принципи дозволятимуть підприємству створювати дієздатні гнучкі системи управління маркетингом та збутом, функціонування яких не допускатиме погіршення фінансово-економічного стану підприємства у разі змін у зовнішньому середовищі.
The article is devoted to substantiation of organizational and economic preconditions for the formation and development of marketing and sales of agri-food products in the market. Based on the comparison and critical analysis of the positions of researchers defined the basic principles of construction and operation of the marketing and sales of agricultural enterprises. It was established that compliance with the principles of efficiency, differentiation and adaptability when building marketing and sales systems on the market should be based on the use of modern marketing technologies by the specified market. The principles allow the company to create a flexible system capable of marketing management and marketing, the operation of which will not allow the deterioration of financial and economic performance with changes in the environment. Статья посвящена обоснованию организационно-экономических предпосылок формирования и развития маркетингово-сбытовых систем на рынке агропродовольственной продукции. На основе сопоставления и критического анализа позиций исследователей определены базовые принципы построения и функционирования маркетингово-сбытовых систем аграрных предприятий. Установлено, что соблюдение принципов результативности, дифференцированности и адаптивности при построении маркетингово-сбытовых систем предприятия на рынке долино основываться на применении современных маркетинговых технологий субъектами указанного рынка. Рассмотренные принципы позволят предприятию создавать дееспособные гибкие системы управления маркетингом и сбытом, функционирование которых не будет допускать ухудшения финансово-экономического состояния предприятия при изменениях во внешней среде. |
|
Publisher |
Чернігівський національний технологічний університет
|
|
Date |
2018-06-15T11:37:39Z
2018-06-15T11:37:39Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гришова І. Ефективність маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках / Інна Гришова, Юрій Зайцев // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2016. – № 1. – С. 99–107.
2411-5215 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24818 |
|
Language |
uk
|
|