Event-маркетинг – як інструмент просування і створення позитивного іміджу підприємства
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Event-маркетинг – як інструмент просування і створення позитивного іміджу підприємства
|
|
Creator |
Шабельнік, Д.В.
|
|
Subject |
Устойчивое развитие городов (2018)
|
|
Date |
2018-04
|
|
Type |
Доклад на конференции или семинаре
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/49679/1/ilovepdf_com-157-158.pdf
Шабельнік, Д.В. (2018) Event-маркетинг – як інструмент просування і створення позитивного іміджу підприємства. In: Матеріали ХІ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції «Сталий розвиток міст», 24-26 квітня 2018 р., Харків. |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/49679/
|
|