Запис Детальніше

Event-маркетинг – як інструмент просування і створення позитивного іміджу підприємства

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Event-маркетинг – як інструмент просування і створення позитивного іміджу підприємства
 
Creator Шабельнік, Д.В.
 
Subject Устойчивое развитие городов (2018)
 
Date 2018-04
 
Type Доклад на конференции или семинаре
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/49679/1/ilovepdf_com-157-158.pdf
Шабельнік, Д.В. (2018) Event-маркетинг – як інструмент просування і створення позитивного іміджу підприємства. In: Матеріали ХІ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції «Сталий розвиток міст», 24-26 квітня 2018 р., Харків.
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/49679/