Запис Детальніше

Психологічні детермінанти довіри до електронної комерції

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation https://eprints.oa.edu.ua/7088/
 
Title Психологічні детермінанти довіри до електронної комерції
 
Creator Зубенко, І. Р. (I. Zubenko)
 
Subject Organizational Psychology. Economic Psychology.
 
Description Успішна взаємодія споживача та електронної комерції залежить від багатьох факторів. Одним з ключових є фактор довіри до систем електронної комерції, який напряму пов’язаний з можливими ризиками. В цій статті розглядаються основні чинники формування довіри споживача згідно з моделлю довіри до електронної комерції (MoTEC — model of trust for electronic
commerce). Ця модель пропонує чіткий набір факторів, що найбільш ймовірно вплинуть на довіру покупця, враховуючи особливості дизайну веб-сайту та загальні елементи менеджменту і маркетингу.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка Національної АПН України, Київ
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier https://eprints.oa.edu.ua/7088/1/stattya-zubenko-kiev-2011.pdf
Зубенко, І. Р. (I. Zubenko) (2011) Психологічні детермінанти довіри до електронної комерції. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України «Проблеми загальної та педагогічної психології», XIII (7). pp. 64-71. ISSN 2077-2289