Психологічні детермінанти довіри до електронної комерції
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
https://eprints.oa.edu.ua/7088/
|
|
Title |
Психологічні детермінанти довіри до електронної комерції
|
|
Creator |
Зубенко, І. Р. (I. Zubenko)
|
|
Subject |
Organizational Psychology. Economic Psychology.
|
|
Description |
Успішна взаємодія споживача та електронної комерції залежить від багатьох факторів. Одним з ключових є фактор довіри до систем електронної комерції, який напряму пов’язаний з можливими ризиками. В цій статті розглядаються основні чинники формування довіри споживача згідно з моделлю довіри до електронної комерції (MoTEC — model of trust for electronic commerce). Ця модель пропонує чіткий набір факторів, що найбільш ймовірно вплинуть на довіру покупця, враховуючи особливості дизайну веб-сайту та загальні елементи менеджменту і маркетингу. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г.С. Костюка Національної АПН України, Київ
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://eprints.oa.edu.ua/7088/1/stattya-zubenko-kiev-2011.pdf
Зубенко, І. Р. (I. Zubenko) (2011) Психологічні детермінанти довіри до електронної комерції. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України «Проблеми загальної та педагогічної психології», XIII (7). pp. 64-71. ISSN 2077-2289 |
|