Децентралізація та оптимізація управління професійною (професійно-технічною) і фаховою передвищою освітою України
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710883/
http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/visnyk_PO/4_5_33_34_u/%D0%92%D0%98%D0%A1%D0%9D%D0%98%D0%9A_4_5_33_34_2017_%D0%A3%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%A1%D0%A3%D0%9F%D0%A0%D0%A3%D0%9D_%D0%9C%D0%90%D0%9A%D0%A1%D0%98%D0%9C%D0%A7%D0%A3%D0%9A.pdf |
|
Title |
Децентралізація та оптимізація управління професійною (професійно-технічною) і фаховою передвищою освітою України
Decentralization and optimization of management of professional (vocational) and professional advanced education оf Ukraine Децентрализация и оптимизация управления профессиональным (профессионально-техническим) и профессиональным передвысшим образованием Украины |
|
Creator |
Супрун, В'ячеслав Васильович
Максимчук, Вячеслав Володимирович |
|
Subject |
35 Public administration. Government.
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
У статті розглядаються питання децентралізації та оптимізації управління професійною (професійно-технічною) і фаховою передвищою освітою у сучасних соціально-економічних умовах. Запропоновано напрями оптимізації управління та стратегії децентралізації у сфері професійної (професійно-технічної) і фахової передвищої освіти України зі збереженням державної підтримки конституційних зобов’язань щодо надання відповідної освіти. Визначено концептуальні засади взаємодії центральних та місцевих органів виконавчої влади та самоврядування, розподілу повноважень між центром, регіоном та закладом професійної (професійно-технічної) і фахової передвищої освіти. The article deals with the issues of decentralization and optimization of management of professional (vocational) and professional advanced education in modern socio-economic conditions. The directions of optimization of management and strategy of decentralization in the field of professional (vocational) and professional advanced education of Ukraine are offered, while preserving the state support of constitutional obligations to provide appropriate education. The conceptual bases of interaction of central and local executive authorities and selfgovernment, division of powers between the center, the region and the institution of professional (vocational) and professional advance education are defined. В статье рассматриваются вопросы децентрализации и оптимизации управления профессиональным (профессионально-техническим) и профессиональным передвысшим образованием в современных социально-экономических условиях. Предложены направления оптимизации управления и стратегии децентрализации в сфере профессионального (профессионально-технического) и профессионального передвысшего образования Украины с сохранением государственной поддержки конституционных обязательств о предоставлении соответствующего образования. Определены концептуальные основы взаимодействия центральных и местных органов исполнительной власти и самоуправления, распределения полномочий между центром, регионом и учреждением профессионального (профессионально-технического) и профессионального передвысшего образования. |
|
Publisher |
Атопол Груп
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710883/1/%D0%92%D0%98%D0%A1%D0%9D%D0%98%D0%9A_4_5_33_34_2017_%D0%A3%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%A1%D0%A3%D0%9F%D0%A0%D0%A3%D0%9D_%D0%9C%D0%90%D0%9A%D0%A1%D0%98%D0%9C%D0%A7%D0%A3%D0%9A.pdf
- Супрун, В'ячеслав Васильович and Максимчук, Вячеслав Володимирович (2017) Decentralization and optimization of management of professional (vocational) and professional advanced education оf Ukraine Вісник післядипломної освіти. Серія "Управління та адміністрування", 4/5 (33/34). pp. 60-92. ISSN 2522-9958 |
|