Запис Детальніше

Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією
 
Creator Почужевський, О.Д.
Кляцький, В.І.
 
Description Виходячи з розподілу світового парку кар’єрного автотранспорту (кар’єрних автосамоскидів) за типом трансмісії, дослідження в статті направлені на розгляд машин оснащених гідромеханічною трансмісією. На основі аналізу існуючих наукових досліджень та враховуючи специфіку експлуатації даної техніки (досить складні, специфічні гірничотехнічні, дорожньо-транспортні та кліматичні умови роботи на різних підприємствах, які одночасно супроводжуються певними сталими умовами транспортування гірничої маси в межах експлуатуючого підприємства протягом всього терміну роботи машини) – сформована удосконалена математична модель руху кар’єрних автосамоскидів. Завдяки новому підходу до моделювання експлуатаційних властивостей – використання емпіричного коефіцієнту інерції обертових мас, а також секундної (миттєвої) витрати палива, може бути використана під час визначення та обґрунтування раціональних параметрів системи «двигун-трансмісія» залежно від специфіки умов експлуатації.
Исходя из распределения мирового парка карьерного автотранспорта (карьерных автосамосвалов) по типу трансмиссии, исследования в статье направлены на рассмотрение машин оснащенных гидромеханической трансмиссией. На основе анализа существующих научных исследований и учитывая специфику эксплуатации данной техники (достаточно сложные, специфические горнотехнические, дорожно-транспортные и климатические условия работы на различных предприятиях, которые одновременно сопровождаются определенными постоянными условиями транспортировки горной массы в пределах эксплуатирующего предприятия в течение всего срока работы машины) – сформирована усовершенствованная математическая модель движения карьерных автосамосвалов. Благодаря новому подходу к моделированию эксплуатационных свойств – использование эмпирического коэффициента инерции вращающихся масс, а также секундного (мгновенного) расхода топлива, может быть использована при определении и обоснование рациональных параметров системы «двигатель-трансмиссия» в зависимости от специфики условий эксплуатации.
Taking into consideration distribution of global park of the mine dump trucks by type
of transmission, subject of this research is vehicles equipped with hydromechanical transmission.
Basing on analysis of existing researches, and taking into account specific operation of these
machines (very complex, specific, road/traffic and climatic conditions at different locations, with
constant traffic of the rock transportation within one enterprise during the whole service life), a mathematical
model of improved traffic of the trucks was formed. This new approach to modeling operational
properties - using of empirical coefficient of steadying effect and instantaneous consumption
of the fuel - can be used for determining and validating rational parameters of the system "engine-transmission"
depending on specific operating conditions.
 
Date 2018-06-18T12:02:37Z
2018-06-18T12:02:37Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Побудова математичної моделі дослідження експлуатаційних властивостей кар’єрних автосамоскидів з гідромеханічною трансмісією / О.Д. Почужевський, В.І. Кляцький // Геотехнічна механіка: Міжвід. зб. наук. праць. — Дніпропетровск: ІГТМ НАНУ, 2016. — Вип. 129. — С. 230-241. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
1607-4556
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/138253
629.1.05:622.684
 
Language uk
 
Relation Геотехнічна механіка
 
Publisher Інститут геотехнічної механіки імені М.С. Полякова НАН України