Tрансформаційно-інклюзивні процеси як основа реформування освіти осіб з особливими потребами
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710937/
|
|
Title |
Tрансформаційно-інклюзивні процеси як основа реформування освіти осіб з особливими потребами
Transformation process as the basis for inclusive education reform of persons with special needs |
|
Creator |
Колупаєва, А.А.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У статті представлено трансформаційну стратегію сучасної освітньої політики — інклюзивну освіту — як найбільш значущий інноваційний рух в освіті ХХ століття. Відзначається, що на сучасному етапі ідея інклюзії набуває адекватних обрисів і перетворюється на основоположну категорію дидактики; впровадження інклюзивної освіти — складна, неоднозначна проблема, що потребує розгляду та розробки нормативно-правових, психолого-педагогічних, програмно-змістових, соціально-психологічних засад.
This paper presents the transformational strategy of contemporary educational policy — inclusive education as the most significant innovation in education movement of ХХ century. It is noted that nowadays the idea of inclusion is acquiring adequate shape and becoming a fundamental category of didactics. The introduction of inclusive education is a complex and ambiguous problem that requires consideration and development of legal, psychological, pedagogical, program and content, as well as social and psychological principles. |
|
Publisher |
Імекс-ЛТД
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710937/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%83%D0%BF%D0%B0e%D0%B2%D0%B0_%D0%90._%D0%90._T%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86i%D0%B9%D0%BD%D0%BE-i%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D0%B2%D0%BDi_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D0%B8_%D1%8F%D0%BA_%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BE%D1%81%D0%B2i%D1%82%D0%B8_%D0%BE%D1%81i%D0%B1_%D0%B7_%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D0%B8_%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B0%D0%BC%D0%B8.pdf
- Колупаєва, А.А. (orcid.org/0000-0002-4610-5081 <http://orcid.org/0000-0002-4610-5081>) (2014) Transformation process as the basis for inclusive education reform of persons with special needs Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови (5). pp. 212-219. ISSN 978-966-189-317-6 |
|