Запис Детальніше

Цифрове навчання як основний напрямок освітньої реформи Фінляндії

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710948/
 
Title Цифрове навчання як основний напрямок освітньої реформи Фінляндії
Digital education as the main focus of Finland's educational reform
 
Creator Іванюк, І.В.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У роботі звертається увага, що формування цифрової компетентності вчителів та керівників шкіл у Фінляндії відбувається системно на всіх рівнях навчання; самооцінка є основною формою оцінювання рівня цифрової компетентності вчителя і керівника школи; формування цифрової компетентності учнів базується на інтегрованому навчальному підході.
The paper draws attention to the fact that the formation of the digital competence of teachers and school principals in Finland occurs systematically at all levels of education; Self-esteem is the main form of assessment of the level of digital competence of the teacher and the head of the school; the formation of digital competence of students is based on an integrated learning approach.
 
Publisher Трек-ЛТД
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710948/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%86%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%8E%D0%BA.pdf
- Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X <http://orcid.org/0000-0003-2381-785X>) (2018) Digital education as the main focus of Finland's educational reform In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2018: трансформації та інновації в освіті у глобалізаційному світі: матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. конференції Трек-ЛТД, м. Дрогобич, Україна, pp. 211-213.