Запис Детальніше

Rating as assessment tool of quality and competitiveness of university

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24061/
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/127#.Wyn756f7SUl
 
Title Rating as assessment tool of quality and competitiveness of university
Рейтинги як інструмент оцінювання якості та конкурентоспроможності університету
 
Creator Buinytska, Oksana
Hrytseliak, Bohdan
Smirnova, Valeriia
Буйницька, Оксана Петрівна
Грицеляк, Богдан Ігорович
Смірнова, Валерія Андріївна
 
Subject Erih Plus
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description The main tasks of the modern university are to increase the quality of educational services
and to step up activities in the international educational space. One way related to providing quality
education, creating an open information and educational environment through which participants of
educational process receive open access to resources from any point and at any convenient time.
Openness and publicity activities of the university contributes to its competitiveness, i.e. its rating
among higher education institutions, including born healthy competition that fosters
competitiveness training specialists. The article analyzes the methodology, relationship and position
Borys Grinchenko Kyiv University in the most authoritative international and Ukrainian ratings:
Academic Ranking of World Universities (ARWU), QS World University Rankings, Times Higher Education, Webometrics Ranking of World Universities, Ukrainian Rating institutions of higher education by Scopus indicators, «Top-200 Ukraine», Consolidated ranking of universities in Ukraine, Transparency rating of universities (CEDOS), «Bibliometric of Ukrainian science». The indexes and tendencies of Borys Grinchenko Kyiv University on the key ratings and their influence on the quality of education are researched. Discovered mutual performance rating among themselves, including ranking on indicators of performance in Scopus on indicators of Openness
and Excellence of Webometrics rating and the rating «Bibliometric of Ukrainian science»; Direct effect of Transparent ranking: Top Universities by Google Scholar Citations on the Webometrics rating. The article describes the ways of influencing on the main indicators of the University's activities in order to increase the positions in international and native ratings and, accordingly, the competitiveness of the University in the educational space.
Основними завданнями сучасного університету є підвищення рівня якості освітніх послуг та активізація діяльності в міжнародному освітньому просторі. Одним із шляхів,
пов’язаних із забезпеченням якості освіти, створення відкритого інформаційно-освітнього середовища, завдяки якому учасники освітнього процесу отримують відкритий доступ до ресурсів з будь якої точки і в будь-який зручний для них час. Відкритість та публічність
діяльності університету сприяє його конкурентоспроможності, тобто його рейтингу серед
закладів вищої освіти, серед яких зароджується здорова конкуренція, яка сприяє підготовці
конкурентоспроможих фахівців. У статті проаналізовано методологію, взаємозв’язок та
позицію Київського університету імені Бориса Грінченка в найавторитетніших міжнародних
та українських рейтингах: Академічного рейтингу університетів світу (ARWU), QS World
University Rankings, Рейтингу світових університетів Times Higher Education, Webometrics
Ranking of World Universities, Рейтингу українських вищих навчальних закладів за
показниками Scopus, Рейтингу «ТОП-200 Україна», Консолідованого рейтингу вищих
навчальних закладів України, Рейтинг прозорості університетів (CEDOS), «Бібліометрика
української науки». Досліджено показники та тенденції Київського університету імені
Бориса Грінченка за ключовими рейтингами та їх вплив на якість освіти. Виявлено
взаємовплив рейтингових показників між собою, зокрема рейтингу за показниками Scopus на
показники Openness та Excellence вебометричного рейтингу та рейтингу «Бібліометрика
української науки»; безпосередній вплив Рейтингу прозорості Transparent ranking: Top
Universities by Google Scholar Citations на вебометричний рейтинг. В статті зазначено шляхи
впливу на основні показники діяльності Університету задля підвищення позицій в
міжнародних та вітчизняних рейтингах і, відповідно, конкурентспроможності Університету
в освітньому просторі.
 
Publisher Київський університете імені Бориса Грінченка
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24061/1/BO_HB_SV_reyting_BOECCU_2018.pdf
Buinytska, Oksana та Hrytseliak, Bohdan та Smirnova, Valeriia та Буйницька, Оксана Петрівна та Грицеляк, Богдан Ігорович та Смірнова, Валерія Андріївна (2018) Рейтинги як інструмент оцінювання якості та конкурентоспроможності університету Open Educational E-environment of modern university (4). с. 16-32. ISSN 2414-0325