Методика управління вимогами в гнучких методологіях
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика управління вимогами в гнучких методологіях
Методика управления требованиями в гибких методологиях Management technique of requirements in agile |
|
Creator |
І.О. Ушакова
Г.В. Макарова И.А. Ушакова Г.В. Макарова I. Ushakova A. Makarova |
|
Subject |
Кібернетика та системний аналіз
УДК 004.414.3 гнучка методологія, програмна вимога, управління вимогами, історія користувача, патерн гибкая методология, программное требование, управление требованиями, история пользователя, паттерн Agile, software requirement, requirements management, user story, pattern |
|
Description |
У статті обґрунтована актуальність дослідження методики управління вимогами до програмних продуктів в гнучких методологіях на основі створення користувальницьких історій. Проведений аналіз застосування інструментарію для створення вимог в гнучких методологіях. Результати такого аналізу дозволяють досягти мети – дослідити процеси управління вимогами на основі історій користувачів. Показано, що в управлінні вимогами можна виділити чотири основних етап: створення, обговорення, підтвердження та структурування користувальницької історії. Розглянуті основні методи визначення пріоритетів, до яких віднесено: метод Кано, метод Парето, метод структурування функції якості (QFD) причинно-наслідкова діаграма (діаграма Ісікави) метод аналізу видів і наслідків відмов (FMEA); методи оцінювання, до яких віднесено метрику Story Point, та декомпозиції користувальницьких історій за такими патернами: послідовність дій, функціональні / нефункціональні вимоги, складність функціоналу, основні трудовитрати, складність інтерфейсу, варіації даних, операції управління, варіанти бізнес-правил. Обґрунтовуються переваги гнучкого підходу до управління вимогами на основі користувальницьких історій, якого дозволяє оперативно реагувати на зміни потреб користувачів, заощаджувати час та кошти на створення програмного продукту.
В статье обоснована актуальность исследования методики управления требованиями к программным продуктам в гибких методологиях на основе создания пользовательских историй. Проведен анализ использования инструментария для создания требований в гибких методологиях. Результаты такого анализа позволяют достичь цели – исследовать процессы управления требованиями на основе историй пользователей. Показано, что в управлении требованиями можно выделить четыре основных этап: создание, обсуждение, подтверждение и структурирования пользовательской истории. Рассмотрены основные методы определения приоритетов, к которым отнесены: метод Кано, метод Парето, метод структурирования функции качества (QFD), причинно-следственная диаграмма (диаграмма Исикавы), метод анализа видов и последствий отказов (FMEA); методы оценки, к которым отнесена метрика Story Point, и декомпозиции пользовательских историй по таким паттернам: последовательность действий, функциональные / нефункциональные требования, сложность функционала, основные трудозатраты, сложность интерфейса, вариации данных, операции управления, варианты бизнес-правил. Обосновываются преимущества гибкого подхода к управлению требованиями на основе пользовательских историй, которые позволяет оперативно реагировать на изменения потребностей пользователей, экономить время и средства на создание программного продукта. The relevance of researching the methodology for managing requirements for software in Agile based on the creation of user stories was substantiated in the article. An analysis of the use of tools for creating requirements in agile methodologies was conducted. The results of such analysis allow achieving the puppies – to investigate the processes of requirements management based on user stories. Four main stages can be identified in the requirement management: the creation, discussion, validation and structuring of user stories was shown. The main methods of prioritization, which include: the Cano method, the Pareto method, the quality function structuring (QFD) method, the causal diagram (Ishikawa diagram), the failure mode analysis method (FMEA), the methods of estimation, which include the Story Point metric, and the decomposition of user stories on such patterns: the sequence of actions, functional / non-functional requirements, the complexity of the functional, the basic work, the complexity of the interface, data variations, management operations, business rule options are considered. The advantages of the agile approach to requirements management based on user stories, that allows to quickly respond to changes in users' needs, save time and money for the creation software product was substantiated. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2018
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/18719
|
|
Source |
Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2018. — № 2(56). 93-98
Сборник научных трудов Харьковского национального университета Воздушных Сил. — 2018. — № 2(56). 93-98 Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. — 2018. — № 2(56). 93-98 2073-7378 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/18719/zhups_2018_2_15.pdf
|
|