Методичне забезпечення оцінки іміджу як складової внутрішнього маркетингу підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичне забезпечення оцінки іміджу як складової внутрішнього маркетингу підприємства
|
|
Creator |
Сагайдак, Михайло Петрович
Sagaidak, Mikhail Сагайдак, Михаил Петрович |
|
Subject |
імідж
іміджмейкінг внутрішній маркетинг паблік рилейшнз (PR) оцінка іміджу контактна аудиторія цінності 658.8:347.715 |
|
Description |
У статті узагальнено наукові підходи до визначення сутності дефініції «імідж», структуровано його компоненти в системі внутрішнього маркетингу підприємства. Доведено, що PR та засоби іміджмейкінгу є дієвим способом стратегічного управління поведінкою персоналу й споживачів товарів/послуг підприємства в зовнішньому і внутрішньому середовищі за допомогою інформаційної взаємодії. Запропоновано методику оцінки іміджу підприємства, що базується на комплексі експертних оцінок та опитувань контактних аудиторій (персоналу, партнерів, споживачів, громадськості, держустанов). Обґрунтовано необхідність застосування запропонованого методичного забезпечення для оцінки іміджу в системі внутрішнього маркетингу підприємства. |
|
Publisher |
Криворізький економічний інститут ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
|
|
Date |
2018-06-22T11:28:06Z
2018-06-22T11:28:06Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сагайдак М. П. Методичне забезпечення оцінки іміджу як складової внутрішнього маркетингу підприємства / Сагайдак М. П. // Вісник Криворізького економічного інституту КНУ : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т., Кривор. екон. ін-т ; [редкол.: А. В. Шайкан (голов. ред.) та ін.]. – Кривий Ріг, 2013. – № 2. – С. 17–23.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24850 |
|
Language |
uk
|
|