Запис Детальніше

Методичне забезпечення оцінки іміджу як складової внутрішнього маркетингу підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичне забезпечення оцінки іміджу як складової внутрішнього маркетингу підприємства
 
Creator Сагайдак, Михайло Петрович
Sagaidak, Mikhail
Сагайдак, Михаил Петрович
 
Subject імідж
іміджмейкінг
внутрішній маркетинг
паблік рилейшнз (PR)
оцінка іміджу
контактна аудиторія
цінності
658.8:347.715
 
Description У статті узагальнено наукові підходи до визначення сутності дефініції «імідж»,
структуровано його компоненти в системі внутрішнього маркетингу підприємства. Доведено, що PR та засоби іміджмейкінгу є дієвим способом стратегічного управління поведінкою персоналу й споживачів товарів/послуг підприємства в зовнішньому і внутрішньому середовищі за допомогою інформаційної взаємодії. Запропоновано методику оцінки іміджу підприємства, що базується на комплексі експертних оцінок та опитувань контактних аудиторій (персоналу, партнерів, споживачів, громадськості, держустанов). Обґрунтовано необхідність
застосування запропонованого методичного забезпечення для оцінки іміджу в системі
внутрішнього маркетингу підприємства.
 
Publisher Криворізький економічний інститут ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
 
Date 2018-06-22T11:28:06Z
2018-06-22T11:28:06Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Сагайдак М. П. Методичне забезпечення оцінки іміджу як складової внутрішнього маркетингу підприємства / Сагайдак М. П. // Вісник Криворізького економічного інституту КНУ : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т., Кривор. екон. ін-т ; [редкол.: А. В. Шайкан (голов. ред.) та ін.]. – Кривий Ріг, 2013. – № 2. – С. 17–23.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24850
 
Language uk