Запис Детальніше

Створення алгоритму підбору бізнес-партнерів за допомогою методів Data Science

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Створення алгоритму підбору бізнес-партнерів за допомогою методів Data Science
Создание алгоритма подбора бизнес-партнеров с помощью методов Data Science
Creation of the algorithm of the selection of business partners with the methods of Data Science
 
Creator Г.В. Макарова
І.О. Ушакова
А.В. Макарова
И.А. Ушакова
А. Makarova
I. Ushakova
 
Subject Обробка інформації в складних організаційних системах
УДК 004.021
бізнес-партнер, сумісність, інтелектуальний аналіз даних, модель, типологія особистості, кореляція, кореляційний аналіз, Data Science
бизнес-партнер, совместимость, интеллектуальный анализ данных, модель, типология личности, корреляция, корреляционный анализ, Data Science
business partner, compatibility, intellectual data analysis, model, personality typology, correlation, correlation analysis, Data Science
 
Description Темою даної роботи є виявлення закономірностей успішної роботи бізнес партнерів та побудова алгоритму, завдяки якому можливо здійснювати цей підбір використовуючи ІТ-технології. Предметом є інформаційні технології, зокрема методи інтелектуального аналізу даних, методи підбору та встановлення сумісності партнерів, психологічні методи виявлення типології особистості. Об’єктом дослідження є процес підбору бізнес-партнерів. Метою роботи є побудова алгоритму підбору бізнес-партнерів, визначення та дослідження методів, завдяки яким можливо максимально пришвидшити процес пошуку, підбору та дослідження сумісності бізнес-партнерів з врахуванням необхідних критеріїв. Було використані методи кореляційно-регресійного аналізу, кластерного аналізу, методи визначення психологічного типу людини. Результатами дослідження є система визначення оптимальних параметрів, що дозволяють зробити висновок щодо сумісності бізнес-партнерів та алгоритм підбору бізнес-партнера на основі створеної бази даних та побудування моделі прогнозування в залежності від визначених критеріїв. Отримані результати можуть бути використані як розробниками програмних продуктів для створення додатків за аналогічною тематикою, так і власне компаніями, що мають необхідність у бізнес-партнерстві.
Темой данной работы является определение закономерностей успешной работы бизнес партнеров и построение алгоритма, благодаря которому можно осуществлять этот подбор, используя ИТ-технологии. Предметом являются информационные технологии, в частности методы интеллектуального анализа данных, методы подбора и установления совместимости партнеров, психологические методы выявления типологии личности. Объектом исследования является процесс подбора бизнес-партнеров. Целью работы является построение алгоритма подбора бизнеспартнеров, определение и исследование методов, благодаря которым возможно максимально ускорить процесс поиска, подбора и исследования совместимости бизнес-партнеров с учетом необходимых критериев. Были использованы методы корреляционно-регрессионного анализа, кластерного анализа, методы определения психологического типа человека. Результатами исследования является система определения оптимальных параметров, которые позволяют сделать вывод о совместимости бизнес-партнеров и алгоритма подбора бизнес-партнера на основе созданной базы данных и построения модели прогнозирования в зависимости от определенных критериев. Полученные результаты могут быть использованы как разработчиками программных продуктов для создания приложений с аналогичной тематикой, так и собственно компаниями, имеющими необходимость в бизнес-партнерстве.
The theme of this work is to determine the regularities of successful business partners work and to construct an algorithm through which this selection can be made using IT technologies. The subject is the information technology, in particular methods of data analysis, methods of selecting and establishing partner compatibility, psychological methods for identifying the typology of the individual. The object of the research is the process of selecting business partners. The aim of the work is to build an algorithm for selecting business partners, identify and explore methods that can accelerate the process of finding, selecting and researching the compatibility of business partners, taking into account the necessary criteria. Methods of correlation-regression analysis, cluster analysis, methods of determining the psychological type of a person were used. The results of the study are a system for determining the optimal parameters that make it possible to conclude on the compatibility of business partners and the algorithm of selecting a business partner based on the created database and building a prediction model, depending on certain criteria. The results obtained can be used as software developers to create applications with similar topics, as well as companies that have a need for a business partnership. The scientific novelty of the work is to improve the modern method of searching for business partners. This is done using an algorithm that implements a new direction and a new approach in this area. It differs from existing ones in that it uses indicators of personal compatibility of enterprise managers for the selection of candidates.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2018
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/18780
 
Source Системи обробки інформації. — 2018. — № 2(153). 69-74
Системы обработки информации. — 2018. — № 2(153). 69-74
Information Processing Systems. — 2018. — № 2(153). 69-74
1681-7710
 
Language ukr
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/18780/soi_2018_2_10.pdf