Запис Детальніше

Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710159/
 
Title Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу
Integrative paradigm as a methodological benchmark for psychological and pedagogical support
 
Creator Супрун, М.О.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Представлено рецензію на монографію головного наукового співробітника лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, доктора психологічних наук Вадима Володимировича Кобильченка «Теоретичні основи психолого-педагогічного супроводу молодших школярів з порушеннями зору».
The review of the monograph of the chief researcher of the laboratory of tyflopedagogy of the Institute of Special Pedagogics of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Vadim Volodymyrovych Kobylchenko, doctor of psychological sciences "Theoretical fundations of psychological and pedagogical support of primary school children with visual impairments" is presented.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710159/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F%20%D1%96%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C_%D0%A1.203-207.pdf
- Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527 <http://orcid.org/0000-0002-4198-9527>) (2018) Integrative paradigm as a methodological benchmark for psychological and pedagogical support Психологія і особистість, 1 (13). pp. 203-207. ISSN 2226-4078