Сучасні підходи до соціалізації дітей старшого дошкільного віку
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710981/
|
|
Title |
Сучасні підходи до соціалізації дітей старшого дошкільного віку
Современные подходы к социализации детей старшего дошкольного возраста Modern approaches to the socialization of children of senior preschool age |
|
Creator |
Маршицька, В.В.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships 374 Education and training out of school. Further education |
|
Description |
Авторка зосереджує увагу на розробленій нею особистісно орієнтованій технології виховання емоційно-ціннісного ставлення до соціальної дійсності у старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти.
Автор концентрирует внимание на разработанной ею личностно ориентированной технологии воспитания эмоционально-ценностного отношения старших дошкольников к социальной действительности в условиях учреждения дошкольного образования. The author focuses on the personally oriented technology developed by him for the education of emotional and value attitudes toward social reality in older preschool children in a pre-school institution. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710981/1/Marshytska_abstrakt.pdf
- Маршицька, В.В. (orcid.org/0000-0002-7072-8844 <http://orcid.org/0000-0002-7072-8844>) (2018) Modern approaches to the socialization of children of senior preschool age In: Інноваційні технології в дошкільній освіті: Збірник абстрактів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Переяслав-Хмельницький, 28-29 березня 2018 р. ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, м. Переяслав-Хмельницкий, Україна, pp. 85-86. |
|