THE PURSUIT OF DEMOCRATIZATION IN EDUCATION - KNOWING WHERE TO GO. CONCEPT ANALYSIS FOR THE CORRECT USE OF THE TERM "DEMOCRATIZATION OF EDUCATION"
Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE PURSUIT OF DEMOCRATIZATION IN EDUCATION - KNOWING WHERE TO GO. CONCEPT ANALYSIS FOR THE CORRECT USE OF THE TERM "DEMOCRATIZATION OF EDUCATION"
ПРАГНЕННЯ ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ В ОСВІТІ - ЗНАТИ, КУДИ ЙТИ. КОНЦЕПТ-АНАЛІЗ ДЛЯ ПРАВИЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ТЕРМІНА "ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ" |
|
Creator |
Shtaltovna, Yuliya; Київський університет Бориса Грінченка
|
|
Subject |
democratization of education; the concept of Democratization, liberalization of education; internationalization of education, destandardization in education, higher education development strategy
демократизація освіти; лібералізація освіти; дестандартизація освіти; інтернаціоналізація освіти; реструктуризація освіти; стратегія розвитку вищої освіти, концепт «Демократизація» |
|
Description |
The article goes through various definitions and presents concept analysis of the definitions liberalization, internationalization, destandartisation of education and universities, restructuring and democratization of education. It aims at correct use of the term "DEMOCRATIZATION OF EDUCATION" in order to write roadmaps and strategies for departments and institutions development. The study analyses "DEMOCRATIZATION" concept detonates in the educational sphere of life taken from the Google Scholar articles by the screening method within 2013-2018 and shows its frequency distribution and actualization in the spheres of life. Using the method of Synonymic analogy, the core meanings of the concept interpretation are demonstrated and exemplified term in political and philosophical discourses. The meaning of the Democratization is delineated and illustrated. The concept study results in defining “DEMOCRATIZATION" and its features for educational sector for the use of education managers in writing road maps to democratizing education in Ukraine. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.7482
У статті проаналізовано визначення та представлений термінологічний аналіз лібералізації, дестандартизації, реструктуризації та концептуальний аналіз демократизації освіти з метою підкреслення правильного використання терміну "ДЕМОКРАТІЗАЦІЯ ОСВІТИ" при написанні стратегій освітніх департаментів та установ. Аналіз дає змогу зрозуміти семантику та функціонування концепту та накреслити перетин синонімічних та антонімічних зв’язків денотатів концепту "ДЕМОКРАТІЗАЦІЯ", а також виявити стійкість структури. У дослідженні проаналізовано концепт "ДЕМОКРАТІЗАЦІЯ" в освітній сфері життя, за матеріалом вибраним із статей Google Scholar методом суцільної вибірки протягом 2013-2018 рр., і показує його частотний розподіл та актуалізацію у різних сферах життя. Використовуючи метод синонімічної аналогії, продемонстровані та розглянуті основні значення інтерпретації концепту, проаналізовано синонімічні фраземи, що дозволило описати контекстне поле денотата концепту «DEMOCRATIZATION», надаючи йому різних характеристик і більш точно описуючи його властивості, таким чином разом з антонімічними зв’язками створюючи системно-структурну та функціональну організацію концепту «DEMOCRATIZATION». Контекстуальне семантичне поле концепту «DEMOCRATIZATION» у загальнофілософській картині буття описано як парадигматичну єдність значень групи семантичних компонентів: симпліфікація, прозорість, рівноправність, доступність, спрощення, рівноправність, економічний розвиток, як наслідок демократизації, посилення громадянського суспільства і стабільності, емансипація, загальний та фінансовий добробут, підвищення рівня професіоналізму, невід’ємні права людини, соціальний прогрес та розвиток громадянського суспільства. Розмежовуються та ілюструються значення терміну Демократизація у політичному та філософському дискурсах. У статті наведено результати дослідження концепту "ДЕМОКРАТІЗАЦІЯ", а також його особливості у сфері освіти, з метою сприяння формуванню дорожніх карт для освітян, які хочуть демократизувати освіту в Україні. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.7482 |
|
Publisher |
Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ” |
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-05-31
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/114
|
|
Source |
Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; № 4 (2018); 74-82
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; № 4 (2018); 74-82 2414-0325 |
|
Language |
eng
|
|
Relation |
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/114/174
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0 |
|