Запис Детальніше

MIT APP INVENTOR TO CREATE ANDROID APPLICATIONS LABORATORY COURSE WITHOUT PROGRAMMING

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title MIT APP INVENTOR TO CREATE ANDROID APPLICATIONS LABORATORY COURSE WITHOUT PROGRAMMING
MIT APP INVENTOR: СТВОРЕННЯ ANDROID-ДОДАТКУ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ БЕЗ ПРОГРАМУВАННЯ
 
Creator Tsyrulnyk, Serhii; Вінницький технічний коледж,
Вінницький національний технічний університет
 
Subject information technology; e-manual; laboratory course; cloud technologies; Visual programming; free
інформаційні технології; електронний навчальний посібник; лабораторний практикум; хмарні технології; візуальне програмування; вільне програмне забезпечення
 
Description Modern teaching methods implemented with the use of information technologies that facilitate and accelerate the transfer of knowledge to students, activate a process of assimilation of knowledge, enhance the effectiveness of the training. This article discusses creating a unique and attractive electronic training manual in the form of an Android application. Highlights the toolkit to create educational materials on the base of cloud-based technologies of visual programming tools free software MIT APP INVENTOR for Android platform. Analyzed the features of the user interface in a designer and the "programming" elements of your mobile application in mode of "Blocks". Experience of creating innovative forms of organization of educational process in the form of an electronic laboratory course by software MIT APP INVENTOR. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.9195
Сучасні методи навчання реалізуються з використанням інформаційних технологій, які полегшують і прискорюють передачу знань студентам, активізують процес засвоєння знань, підвищують ефективність навчання. У статті розглядається питання створення унікального та привабливого електронного навчального посібника у вигляді Android додатку. Висвітлено інструментарій створення навчальних матеріалів на базі хмарної технології візуального програмування засобами вільного програмного забезпечення MIT APP INVENTOR на платформі Android. Проаналізовано особливості створення інтерфейсу користувача в режимі «Дизайнер» та програмування елементів мобільного додатку в режимі «Блоки». Наводиться досвід створення інноваційної форми організації навчального процесу у вигляді електронного лабораторного практикуму засобами програмного забезпечення MIT APP INVENTOR. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.9195
 
Publisher Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”
 
Contributor

 
Date 2018-05-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/112
 
Source Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; № 4 (2018); 91-95
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; № 4 (2018); 91-95
2414-0325
 
Language ukr
 
Relation http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/112/176
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0